Pagina 2 van 10
Geplaatst: 06 jun 2007, 00:12
door Dorfie
Dat is ook wss ineens de rede wrm jou cilinder zo snel loopt

Geplaatst: 06 jun 2007, 08:35
door Tombo
Of zoals al vaker gezegt, de ene imitatie cilinder is de andere niet

Geplaatst: 06 jun 2007, 12:05
door jeroenvans
en hoe je cilinder inrijd maakt ook veel uit bij de immi's...
over het bekende prestatieverschil kan ik meepraten:
ik had die 50cc kit gehaalt op 50cc.nl, is er bij de verzending een koelrib afgebroken... dus ik mailen. na 3 weken eindelijk antwoord. ik kreeg een nieuwe. de oude moest ik maar als boekensteun bewaren. maargoed. met het mooie weer van toen heb ik toch die slechte cilinder er meteen op gezet

, netjes ingereden, en met mijn ori 2ru vrtanding haalde ik strak 65.
nu met de nieuwe rijd ik 60, dus er zit nogal verschil in...

Geplaatst: 06 jun 2007, 12:14
door Tombo
zowiezo, als je écht je originele vertanding hebt... dat is 11x44 ofzo. Die zou ik maar rap vervangen

dat is echt te licht
Geplaatst: 06 jun 2007, 12:33
door jonnotje
ook als ik gewoon met alles standaart ga rijden?
Geplaatst: 06 jun 2007, 13:39
door edje
ja, dan denk ik ook wel. heb je nog een 10mm carb?
Geplaatst: 06 jun 2007, 13:47
door Tombo
met 16mm en fs1 pijp moet je 12x44 ook wel trekken. Gewoon een kwestie van proberen
Geplaatst: 05 jul 2007, 21:31
door jonnotje
mijn kop is ook van kstar en komt bij jmpb vandaan
is dat dan hoge druk? lijkt mij wel toch

Geplaatst: 05 jul 2007, 21:53
door fs-ael
ja dat is hoge druk
Geplaatst: 21 aug 2007, 09:27
door occ1s
Jammer... heb nu 12x44, met 10 mm, wil hij hardstikke goed trekken (mijn conclusie, fs1 loopt wel met 10mm, ik rijd 65 km/h).
Nu wil ik 13x44 erop zetten.. maar dat pakt hij net niet, en zakt hij terug...

Geplaatst: 21 aug 2007, 09:40
door Martijn
Zoek een 16 mm carb dan pakt hij het wel

Geplaatst: 21 aug 2007, 10:14
door occ1s
Ja... gister gedaan

krijg waarschijnlijk vandaag of morgen binne

Geplaatst: 21 aug 2007, 21:38
door edje
heb je er al een snelle schijf in?
je kunt ook nog je uitlaatpoort wat verbreden, dat scheel echt veel in trekkracht

Geplaatst: 21 aug 2007, 21:53
door jonnotje
verbreden, dat is toch naar de zijkanten toe? en hoeveel mag je daar weghalen?
Geplaatst: 21 aug 2007, 21:57
door edje
jep naar de zijkant toen
ik doe het met een rattenstaartvijl. plankje boven in de cilinder zodat je de want niet beschadigt. dan maak je de uitlaat poort 67% van de boring, dat is uit mijn hooft ongeveer 26mm bij een 50cc(moet je even narekenen

). de boven en onderkant van de poort mooi rond maken. braampjes netjes wegwerken. zorg er voor dat je overal weghaald en niet aleen bij de wand. alle slijpsel weghalen, en een groter sproeier er in en gas der beij
