woonplaats guido: discussie
- Ton
- 250km gereden
- Contacteer:
- Ton
- 250km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
witloof schreef:ik zet dit even over naar offtopic mensen...
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t ... b621b231c1
hahaha dit vind ik grappig

-
- 250km gereden
jongens, jongens wat een commotie.
Ik ben zelf een echte nijmegenaer(moet je plat uitspreken) en woon al weer een tijdje in Bemmel.
Hier heerst niet zo'n Yamaha cultuur; dat was vroeger iets voor de jongens uit de stad. Leeftijdsgenoten hier in Bemmel zijn over het algemeen allemaal Zundapp freaks(boeren natuurlijk).
Ik moet jullie echter wel bekennen dat ik ook een Zundapp KS125 cc heb, luchtkoeling met zo'n dikke cylinder en een waaierkop.
Als er interesse is van Forum leden, die hier in de buurt wonen, om in de zomervakantie een rondrit te maken door de betuwe(over de dijk natuurlijk) is dat natuurlijk snel te regelen.
Ik hou me aanbevolen!
Gr. een Bemmelenaar
Ik ben zelf een echte nijmegenaer(moet je plat uitspreken) en woon al weer een tijdje in Bemmel.
Hier heerst niet zo'n Yamaha cultuur; dat was vroeger iets voor de jongens uit de stad. Leeftijdsgenoten hier in Bemmel zijn over het algemeen allemaal Zundapp freaks(boeren natuurlijk).
Ik moet jullie echter wel bekennen dat ik ook een Zundapp KS125 cc heb, luchtkoeling met zo'n dikke cylinder en een waaierkop.

Als er interesse is van Forum leden, die hier in de buurt wonen, om in de zomervakantie een rondrit te maken door de betuwe(over de dijk natuurlijk) is dat natuurlijk snel te regelen.
Ik hou me aanbevolen!
Gr. een Bemmelenaar
- Tombo
- 17500km gereden
guido schreef:jongens, jongens wat een commotie.
Ik moet jullie echter wel bekennen dat ik ook een Zundapp KS125 cc heb, luchtkoeling met zo'n dikke cylinder en een waaierkop.![]()
Ik hou me aanbevolen!
Gr. een Bemmelenaar
Dat moeten we zeker afspreken! Volgens mij zijn ze "aan de overkant" (bemmel, elst, huissen, angeren etc) idd meer van de zundapps en kreidlers. Een klasgenoot van me woont in Angeren en die heeft ook een kreidler, en een paar vrienden van hem ook (ofjah, hadden)
guido schreef:jongens, jongens wat een commotie.
Ik moet jullie echter wel bekennen dat ik ook een Zundapp KS125 cc heb, luchtkoeling met zo'n dikke cylinder en een waaierkop.![]()
Ik hou me aanbevolen!
Gr. een Bemmelenaar
ik ben tijdens mijn brommervakantie in 2004 ook eens aangesproken in Nijmegen door iemand van een ks125, wij hadden toen pech. Misschien was jij dat wel?

-
- 500km gereden
Hier in Groesbeek ook bijna alles Zundapp en Kreidler Guido. Kijk maar eens op de site www.bcblauwewalm.nl Een van de leden komt oorspronkelijk uit "de stad" en heeft (net als vroeger) inderdaad een FS1. By the way: ik heb ook 10 jaar in Nijmegen gewoond.
Wiebo
Wiebo