poedercoaten
-
- 2000km gereden
- Berichten: 2159
- Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
- Locatie: Andel / Ael
let ook op als je laatpoeder coaten
dan je moet en over de schtoefdraad van de schokbrekers doet
ook zul je jen balhoofd cups moeten beschermen
poeder coat krijg je er echt moeilijk af zonder warm te stoken
bij spuiten heb je deze problemen niet
lat ook op of je geen deuken in het frame en achterbrug
hebt zitten, plamuren gaat niet bij poedercoaten
dan je moet en over de schtoefdraad van de schokbrekers doet
ook zul je jen balhoofd cups moeten beschermen
poeder coat krijg je er echt moeilijk af zonder warm te stoken
bij spuiten heb je deze problemen niet
lat ook op of je geen deuken in het frame en achterbrug
hebt zitten, plamuren gaat niet bij poedercoaten
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Site Admin
- Berichten: 11146
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
fs-ael schreef:let ook op als je laatpoeder coaten
dan je moet en over de schtoefdraad van de schokbrekers doet
ook zul je jen balhoofd cups moeten beschermen
poeder coat krijg je er echt moeilijk af zonder warm te stoken
bij spuiten heb je deze problemen niet
lat ook op of je geen deuken in het frame en achterbrug
hebt zitten, plamuren gaat niet bij poedercoaten
En natuurlijk een superslechte aarding... maar dat is wel op te lossen

btw. lagerschalen tik je dan toch gewoon uit je frame?
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1111
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01
fs-ael schreef:let ook op als je laatpoeder coaten
dan je moet en over de schtoefdraad van de schokbrekers doet
ook zul je jen balhoofd cups moeten beschermen
poeder coat krijg je er echt moeilijk af zonder warm te stoken
bij spuiten heb je deze problemen niet
lat ook op of je geen deuken in het frame en achterbrug
hebt zitten, plamuren gaat niet bij poedercoaten
ja goeie tip we hebben wat zitten stoken aan dat frame van die duitser

poedercoaten is kei en kei hard (dacht dat iemand een keer met een schroevendraaier en hamer er op gemept had en het bleef zitten). Maar aard slecht en kan je volgens mij enkel "snel" eraf halen door te stralen. En het is net zo mooi als lakken maar niet ori
Lak is makkelijk en goedkoop aan te brengen maar lang niet zo hard als een poedercoat, en aard wel en is makkelijk weg te halen.
Dat aarden kan je wel fixxen, je moet gewoon in alle gaten een bout draaien
Lak is makkelijk en goedkoop aan te brengen maar lang niet zo hard als een poedercoat, en aard wel en is makkelijk weg te halen.
Dat aarden kan je wel fixxen, je moet gewoon in alle gaten een bout draaien

- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18360
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Als je een goede poedercoat bedrijf hebt ziet het er bijna net zo strak uit als gespoten lak. Als je dat dus hebt is poedercoating dus eigenlijk alleen maar beter als gespoten lak.
Verder moet je bij poedercoaten al je schroefdraad afdekken (wat ik ook al via MSN zei), met boutjes en moertjes, en zeggen dat ze oppassen voor je framenummer. Met stralen overigens hetzelfde, anders word je framenummer onleesbaar.
Verder moet je bij poedercoaten al je schroefdraad afdekken (wat ik ook al via MSN zei), met boutjes en moertjes, en zeggen dat ze oppassen voor je framenummer. Met stralen overigens hetzelfde, anders word je framenummer onleesbaar.
-
- Site Admin
- Berichten: 11146
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
Tombo schreef:Als je een goede poedercoat bedrijf hebt ziet het er bijna net zo strak uit als gespoten lak. Als je dat dus hebt is poedercoating dus eigenlijk alleen maar beter als gespoten lak.
Verder moet je bij poedercoaten al je schroefdraad afdekken (wat ik ook al via MSN zei), met boutjes en moertjes, en zeggen dat ze oppassen voor je framenummer. Met stralen overigens hetzelfde, anders word je framenummer onleesbaar.
De nummers worden toch super duidelijk na het poedercoaten?want het minste putje zie je voor het minste alje hebt late poedercoaten!