Pagina 2 van 4
Geplaatst: 17 jul 2007, 17:56
door YamaSam
edje schreef:ik vroeg me altijd al af waar dat lipje voor was

hah hier van't zelfde,
ik was maar op zoek naar merktekens tussen vliegwiel en blok aan de buitenkant,
toen ik later de onsteking stelde op 1.7 om es te testen hoe hij zich zo zou gedragen,
en BINGO! de klomp brak, de frank viel etc

Geplaatst: 17 jul 2007, 21:09
door Aad
YamaSam schreef:edje schreef:ik vroeg me altijd al af waar dat lipje voor was

hah hier van't zelfde,
ik was maar op zoek naar merktekens tussen vliegwiel en blok aan de buitenkant,
toen ik later de onsteking stelde op 1.7 om es te testen hoe hij zich zo zou gedragen,
en BINGO! de klomp brak, de frank viel etc

Zonde van je klomp! Heb je de frank nog teruggevonden?
Geplaatst: 17 jul 2007, 21:11
door jonnotje
Aad schreef:YamaSam schreef:edje schreef:ik vroeg me altijd al af waar dat lipje voor was

hah hier van't zelfde,
ik was maar op zoek naar merktekens tussen vliegwiel en blok aan de buitenkant,
toen ik later de onsteking stelde op 1.7 om es te testen hoe hij zich zo zou gedragen,
en BINGO! de klomp brak, de frank viel etc

Zonde van je klomp! Heb je de frank nog teruggevonden?
dus je frank is op je klomp gevallen en die brak dus?

juist
Geplaatst: 18 jul 2007, 09:30
door YamaSam
och, allemaal zo niet op gelet, kwas eerder bezig met die aap die in m'n mouw bleek te wonen

Geplaatst: 18 jul 2007, 16:48
door jonnotje
haha, wat is het toch een kleine wereld hé

Geplaatst: 18 jul 2007, 19:22
door YamaSam
véél te klein idd!
en to topic, es benieuwd in welke modellen dat merkteken staat,
bij de faq motorrevisie in ieder geval al niet,
Niels wordt gek

als hij ontdekt dat er nog een modelgebonden onderscheid bestaat!
ook best bizar eigenlijk dat dat niet in de handleiding staat
Geplaatst: 18 jul 2007, 19:55
door jonnotje
waarschijnlijk werd het alleen in de fabriek gebruikt om het ff snel goed te zetten

zodat de brommers gewoon reden als ze de deur uit gingen, fijn afstel werk doen ze denk ik nooit in de fabriek zelf...
Geplaatst: 19 jul 2007, 12:42
door Aad
edje schreef:ik vroeg me altijd al af waar dat lipje voor was

en bij mij zit dat lipje er helemaal niet

Geplaatst: 19 jul 2007, 13:38
door YamaSam
Aad schreef:edje schreef:ik vroeg me altijd al af waar dat lipje voor was

en bij mij zit dat lipje er helemaal niet

en je hebt wel de streep in je vliegwiel?
dan hebben ze't gejat!
ook weer iets waar dan op afgeboden kan worden!
"hoezo volledig origineel? EN HET LIPJE DAN HUFTER?!!"

Geplaatst: 19 jul 2007, 14:26
door Aad
YamaSam schreef:Aad schreef:edje schreef:ik vroeg me altijd al af waar dat lipje voor was

en bij mij zit dat lipje er helemaal niet

en je hebt wel de streep in je vliegwiel?
dan hebben ze't gejat!
ook weer iets waar dan op afgeboden kan worden!
"hoezo volledig origineel? EN HET LIPJE DAN HUFTER?!!"

't streepje zit er wel! Jasper heeft me opgelicht
waar zit jullie lipje aanvast? Het einde van de spoel?
Groet, Aad
Geplaatst: 19 jul 2007, 15:48
door YamaSam
dat zit als rondel mee onder de bout waar het spoel mee vaststaat,
als ik me niet vergis hangt daar ook de massa-kant van het spoel zelf aan?

ontsteking
Geplaatst: 19 aug 2007, 10:35
door abel
Hallo ik heb dit zo eens gelezen maar hoe krijg ik de ontsteking dan op tijd?
Ik bedoel ik kan er toch verder niets aan afstellen?
Dat ding van mij heeft een krachtige vonk maar blijft ploffen en knallen door de carburateur ik snap er niets van HELP!!!!!
Geplaatst: 21 aug 2007, 14:01
door Brambo
is een electronische ontsteking niet veel handiger?
naar mijn mening is deze nog te krijgen is wel wat kostbaarder maar geeft geen problemen
Geplaatst: 21 aug 2007, 21:31
door edje
je kan idd hpi of een dtr onsteking nemen. maar op zich is er niet zo veel mis met cpunten hoor

Geplaatst: 03 sep 2007, 18:35
door YamaSam
dankzij dit heb ik in de franse bergen een jongen zijn fizzy doen rijden,
langs de kant van de weg in de berm
hij had een schroevendraaier bij, en ik een sigarettenblaadje, dus huppaah