Pagina 2 van 4
Geplaatst: 21 aug 2007, 22:02
door edje
jonnotje schreef:ja maar dat is een f5b, maar als je dan in ze 3 naar de 60 ga heb je in ze 4 mar 10 km/h naar de 70 het hoort toch dat je in ze 4 opeens wegscheurt?
ja dus, een f5b draait helemaal niet zo gek veel toeren
maar ik moet er wel bijvermelden dat ik normaal bij 45-50km/u overschakel naar de 4
Geplaatst: 21 aug 2007, 22:03
door jeroenvans
ik rijd immi 50cc
Geplaatst: 21 aug 2007, 22:23
door jonnotje
okee dan
Geplaatst: 22 aug 2007, 14:26
door nick_janssen3
ik heb immi 50 cc in zijn 1 tot 20 2 tot 40 3 tot 60 4 tot 85(laatste soms wel soms niet)
Geplaatst: 22 aug 2007, 16:07
door jonnotje
waarom gaat mijne dan maar in 1 tot 15 2 tot 25 3 tot 45 en 4 tot 75

Geplaatst: 22 aug 2007, 16:11
door Tombo
Dat doet er toch niet toe hoe hard je gaat in welke versnelling?
Die van mij loopt bijna 70 in de 3. Dat ligt puur aan wat je vertanding is en hoeveel toeren je cilinder kan maken.
Geplaatst: 22 aug 2007, 16:19
door Aad
jonnotje schreef:waarom gaat mijne dan maar in 1 tot 15 2 tot 25 3 tot 45 en 4 tot 75

Ik ga in z'n 1 tot de 10, in z'n 2 tot de 20-25, in z'n 3 tot de 40 en in z'n 4 tot de 75, dus eigenlijk ook heel onlogis

Geplaatst: 22 aug 2007, 16:20
door Tombo
Je trekt hem niet ver genoeg door

of je rijd alleen 75 met wind in de rug gok ik
Geplaatst: 22 aug 2007, 18:09
door Thomash
Volgens mij zijn de interne vertandingen van een Yamaha heel typisch, de 1 en 2 zijn volgens mij net een slagje te licht. als ik vergelijk hoe hij doortrekt in de 3e versnelling is dat zoveel beter dan 1 en 2, terwijl ik hem toch wel z'n best laat doen

Geplaatst: 22 aug 2007, 18:50
door Tombo
Klopt, de 3 en 4 zijn best lang, het gat van de 3 naar de 4 is net wat te groot eigenlijk
Geplaatst: 22 aug 2007, 19:18
door mpro09
5 getrieb uber alles

Geplaatst: 22 aug 2007, 19:29
door Thomash
ik heb ook een 5, idd een ideale versnelling alleen mis ik de power om nog door te trekken in z'n 5
Geplaatst: 22 aug 2007, 19:45
door mpro09
ja ik ga in ze 5 ong 10km harder dan in ze 4
en je moet idd niet te harde tegewindhebben

Geplaatst: 22 aug 2007, 20:21
door fs-ael
het gat tussen 4 en 5 is bij een 5 bak vrij kort
bij ook rond de 10 kmh verschil 95 in 4 en dan 105 in 5
Geplaatst: 22 aug 2007, 22:05
door jonnotje
ik ga ook gewoon 70 tegen de wind in hoor
maar ik hbe een beetje ene raar gevalletje, ik heb nu me bougie eindelijk koffiebruin (sproeier 115 lang) rijd alemaal heel goed maar nu trekt hij niet hard meer weg
kan het er aan liggen dat ik de opening van de luchtfilter naar het frame die buisjes heb weggehaald? lijkt me niet maar ik weet het niet zeker