Nee, maar de materiële waarde blijft toch wel oplopen bij zo'n project (en dan kijk ik nog niet eens naar de emotionele waarde, want je hebt er immers heel veel geld en tijd in gestoken) en het kan een mogelijk onderpand zijn
Daarnaast is een smetteloze brommer veel mooier.
En wat geeft het als je toch al een brommer hebt om mee te rijden Je kan toch maar op 1 tegelijk
bij mij is ook alles nieuw orgineel....ook een smetteloos en technisch ook een superfietsje...mar met mooi weer..bler ik er echt af en toe wel eve op hor...en had ook een nieuwe teller...ja was duur...ja misschien zonde...maar het hoort er bij..hijs in nieuwstaat gebracht en dan word er mee gereden, dat is toch het mooiste...en hij blijft met mooi weer echt wel goed hor....je slijt enkel je bande wat....voor de rest is het toch schitterend om met je fs1'tje te rijden.
ja, je kan ook 1 minuut nadat je je fs1 hebt gebouwd dood neervallen door een hartaanval.... Ik deel dezelfde mening als petje Rijden ermee! Ook al is 'ie nieuw, je bouwt hem toch niet voor niets. Als je er niet op kan rijden is het juist zonde van al het geld wat je er in gestoken hebt. Mooie fs1's kan ik ook zien op plaatjes
petje schreef:bij mij is ook alles nieuw orgineel....ook een smetteloos en technisch ook een superfietsje...mar met mooi weer..bler ik er echt af en toe wel eve op hor...en had ook een nieuwe teller...ja was duur...ja misschien zonde...maar het hoort er bij..hijs in nieuwstaat gebracht en dan word er mee gereden, dat is toch het mooiste...en hij blijft met mooi weer echt wel goed hor....je slijt enkel je bande wat....voor de rest is het toch schitterend om met je fs1'tje te rijden.
En daar heb ik mijn 2F2 voor Is ook voor 90% origineel das goed genoeg
petje schreef:bij mij is ook alles nieuw orgineel....ook een smetteloos en technisch ook een superfietsje...mar met mooi weer..bler ik er echt af en toe wel eve op hor...en had ook een nieuwe teller...ja was duur...ja misschien zonde...maar het hoort er bij..hijs in nieuwstaat gebracht en dan word er mee gereden, dat is toch het mooiste...en hij blijft met mooi weer echt wel goed hor....je slijt enkel je bande wat....voor de rest is het toch schitterend om met je fs1'tje te rijden.
fs-ael schreef:een fs1 bouwen die er mooi uitziet is geen kunst
een fs1 bouwen die technisch goed is kunnen er maar weinig
Inderdaad! Dat zei ik laatst ook een keer tegen Mitchel...
Ik heb veel meer respect voor de jongens die die brommer maar weer elke keer lopend krijgen en lopend houden als voor diegenen die een FS1 in elkaar kunnen schroeven