Pagina 2 van 3
Geplaatst: 13 sep 2007, 17:32
door Niels
Geplaatst: 13 sep 2007, 17:35
door Tombo
Boeiend, ben je van plan om hem dan te verkopen

Geplaatst: 13 sep 2007, 17:43
door Niels
Nee, maar de materiƫle waarde blijft toch wel oplopen bij zo'n project (en dan kijk ik nog niet eens naar de emotionele waarde, want je hebt er immers heel veel geld en tijd in gestoken) en het kan een mogelijk onderpand zijn
Daarnaast is een smetteloze brommer veel mooier.
En wat geeft het als je toch al een brommer hebt om mee te rijden
Je kan toch maar op 1 tegelijk

Geplaatst: 13 sep 2007, 18:30
door Jelle
niels is mijn beste vriend

Geplaatst: 13 sep 2007, 18:35
door petje
bij mij is ook alles nieuw orgineel....ook een smetteloos en technisch ook een superfietsje...mar met mooi weer..bler ik er echt af en toe wel eve op hor...en had ook een nieuwe teller...ja was duur...ja misschien zonde...maar het hoort er bij..hijs in nieuwstaat gebracht en dan word er mee gereden, dat is toch het mooiste...en hij blijft met mooi weer echt wel goed hor....je slijt enkel je bande wat....voor de rest is het toch schitterend om met je fs1'tje te rijden.
Geplaatst: 13 sep 2007, 18:37
door Jelle
ja maar ik heb er 2
1 om te rijden is genoeg
je moet het maar net hebben dat je omver gereden wordt met je waardevolle fs1
of dat er dwazen met hun sleutels op je mooie tank zitten
you never know
ik verplaats dit trouwens effe naar de offtopic
Geplaatst: 13 sep 2007, 18:42
door Tombo
ja, je kan ook 1 minuut nadat je je fs1 hebt gebouwd dood neervallen door een hartaanval....
Ik deel dezelfde mening als petje

Rijden ermee! Ook al is 'ie nieuw, je bouwt hem toch niet voor niets. Als je er niet op kan rijden is het juist zonde van al het geld wat je er in gestoken hebt. Mooie fs1's kan ik ook zien op plaatjes

Geplaatst: 13 sep 2007, 18:54
door Thomash
Tja mischien vinden wij het zonde maar 't blijft de beslissing van witloof

Geplaatst: 13 sep 2007, 18:57
door Niels
petje schreef:bij mij is ook alles nieuw orgineel....ook een smetteloos en technisch ook een superfietsje...mar met mooi weer..bler ik er echt af en toe wel eve op hor...en had ook een nieuwe teller...ja was duur...ja misschien zonde...maar het hoort er bij..hijs in nieuwstaat gebracht en dan word er mee gereden, dat is toch het mooiste...en hij blijft met mooi weer echt wel goed hor....je slijt enkel je bande wat....voor de rest is het toch schitterend om met je fs1'tje te rijden.
En daar heb ik mijn 2F2 voor

Is ook voor 90% origineel

das goed genoeg

Geplaatst: 17 sep 2007, 17:24
door dewaal
petje schreef:bij mij is ook alles nieuw orgineel....ook een smetteloos en technisch ook een superfietsje...mar met mooi weer..bler ik er echt af en toe wel eve op hor...en had ook een nieuwe teller...ja was duur...ja misschien zonde...maar het hoort er bij..hijs in nieuwstaat gebracht en dan word er mee gereden, dat is toch het mooiste...en hij blijft met mooi weer echt wel goed hor....je slijt enkel je bande wat....voor de rest is het toch schitterend om met je fs1'tje te rijden.
en zo is het maar net

Geplaatst: 17 sep 2007, 19:55
door fs-ael
een fs1 bouwen die er mooi uitziet is geen kunst
een fs1 bouwen die technisch goed is kunnen er maar weinig
Geplaatst: 17 sep 2007, 19:56
door edje
tja als je alles laat doen is het ook geen kunst he

Geplaatst: 17 sep 2007, 19:57
door fs-ael
idd zelf doen is veel mooier en het geeft een goed gevoel
(maar dan moet je er wel mee rijden)
Geplaatst: 17 sep 2007, 20:14
door edje
precies

Geplaatst: 17 sep 2007, 21:07
door Niels
fs-ael schreef:een fs1 bouwen die er mooi uitziet is geen kunst
een fs1 bouwen die technisch goed is kunnen er maar weinig
Inderdaad! Dat zei ik laatst ook een keer tegen Mitchel...
Ik heb veel meer respect voor de jongens die die brommer maar weer elke keer lopend krijgen en lopend houden als voor diegenen die een FS1 in elkaar kunnen schroeven
