Pagina 2 van 2

Geplaatst: 27 feb 2008, 19:37
door geo
lk koop altijd losse nummers, inderdaad weinig animo voor de japanners.
grt Geo

Geplaatst: 27 feb 2008, 19:39
door Tombo
Nouja, zoveel valt er niet te vertellen. Je hebt Yamaha, Honda en een klein beetje suzuki. Yamaha hebben ze al 2x behandelt, Honda ook al redelijk vaak, en Suzuki dan niet volgens mij

Geplaatst: 27 feb 2008, 19:49
door geo
Tombo schreef:Nouja, zoveel valt er niet te vertellen. Je hebt Yamaha, Honda en een klein beetje suzuki. Yamaha hebben ze al 2x behandelt, Honda ook al redelijk vaak, en Suzuki dan niet volgens mij

Suzuki ac was in de jaren 70 in belgie de brommer die je moest gehad hebben, op de tweede plaats kwam Fs1, een enkeling reed met een dax of honda ss. Uiterst zeldzaam Kreidler, Zundapp. Dit alles na de ondergang van Flandria.

Geplaatst: 27 feb 2008, 19:55
door Tombo
Ja ok, maar bromfiets is van origine een Nederlands blad :P

Geplaatst: 27 feb 2008, 19:58
door geo
Tombo schreef:Ja ok, maar bromfiets is van origine een Nederlands blad :P

Tuurlijk, ik vind het daarom ook prachtig om over de vergane Nederlandse glorien te lezen, anders moet je bromfiets niet kopen.

Geplaatst: 27 feb 2008, 20:32
door Thomash
Tombo schreef:Nouja, zoveel valt er niet te vertellen. Je hebt Yamaha, Honda en een klein beetje suzuki. Yamaha hebben ze al 2x behandelt, Honda ook al redelijk vaak, en Suzuki dan niet volgens mij


Dat is denk ik zo ie zo lastig voor het blad. nieuwe dingen melden over vergane bromfiets merken. Vind het weleens jammer dat hij zo weinig per jaar uitkomt. Maar stel dat het maandelijks word hebben ze al helemaal niks nieuws meer te vertellen :P

Vind het trouwens ook wel leuk als ze een review van een nieuwe schakel brommer er indoen (zoals die tango een paar edities terug)

Geplaatst: 28 feb 2008, 09:09
door fs48
Hallo ik ben begin dit jaar lid geworden, voorheen kocht ik het blad in de kiosk. Ik vind het een leuk blad maar ze schrijven weinig over japanse bromfietsen, gr. Frank