ahh.. dus opzich hebbne ze de info wel ergens, zodat ik niet het land zelf hoef te weten etc.? dus frame nummer en bloknummer is dus het enige wat nodig is...
Langere veren bij een fs1 staan niet op een fs1, dan staat je achterbrug helemaal verkeerd. Verder ziet zo'n geperst stalen t-frame er niet uit als een crosser. Kijk maar eens naar een Kreidler Mustang, dat is gewoon een normale kreidler met hoge veren achter en een hoog spatbord voor. Dat ziet er alles behalve cross uit Dan kan je nog beter een Honda MT/Yamaha DT kopen
Das als je bij t einde van je uitlaat kijkt dat ding dat er inzit, gewoon kwestie van schroefje los en demper er met een tang uittrekken, maar goed als t gat van je uitlaat al een cm of 2.5 in doorsnee is heeft t niet veel zin meer
Mijne maakt echt takke herrie ^^, zal een dezer dagen is een filmpje posten. Kan men ook zien hoe ontzettend hij verzuipt!
maar mijn bedoeling was echt een zwaar geluid.. hoeft geen herrie te zijn, maar wil het zwaarde (als dat kan).
(evt zelf maken met een 32 mm boch ofzo)