
schijf blok
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18360
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
teddys57 schreef:Met welke schijfblok heb je gereden Tom met een 2Ru of met een echte FS1 schijfblok want die rijden wel degelijk harder.......dat zal je pa ook nog wel weten dat die membraam FS1 de schijf vroeger niet bij hielden.
Krukas van oud schijfblok is ook anders dan van 2Ru.
2RU blok, tegen 1J5 membraan.
De krukas is naar mijn weten toch vol? Dus zonder gaten? Dat moet niet zo heel veel uitmaken. Waarom loopt zou zo'n oud schijfblok dan harder lopen

-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 100km gereden
- Berichten: 192
- Lid geworden op: 27 jul 2006, 13:02
- Locatie: Nijmegen
Ik tankte altijd bij de BP in berg en en dal waar je zelf kon zeggen hoeveel smering je er in wilde ik nam altijd 1 op 20 dacht ik en heb nooit een vastloper gehad,ook zat er toen lood in de benzine.
Maar de echte kenners hebben mij altijd verteld dat een oud schijfblok een andere krukas had als een 2RU.En de gemiddelde membraam blokken reden toendertijd allemaal 85 en schijf 95 met uitzonderingen sommige streets reden over de 100.
Maar de echte kenners hebben mij altijd verteld dat een oud schijfblok een andere krukas had als een 2RU.En de gemiddelde membraam blokken reden toendertijd allemaal 85 en schijf 95 met uitzonderingen sommige streets reden over de 100.
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
hee sam wil jij niet een beetje vogelen met methanol.
verhouding steeds wat verhogen en de themp goed in de gaten houden.
ik denk dat hier nog wel wat pk tjes verstopt zitten.
gr gino
verhouding steeds wat verhogen en de themp goed in de gaten houden.
ik denk dat hier nog wel wat pk tjes verstopt zitten.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 100km gereden
- Berichten: 215
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:47
- Locatie: Werkendam
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
zou het cartervolume achter de piston veel gescheeld hebben met die dikke wangen en gaten dan?
zwaarder geeft meer "stamina" , niet zo snel van z'n melk..
met die gaten zou je misschien, door ze een richting te geven à la propellor, druk kunnen opbouwen?
een klein volume onder druk 'schiet' z'n inhoud waarschijnlijk wel beter de spoelpoorten door...
santé, komen er wel achter!
zwaarder geeft meer "stamina" , niet zo snel van z'n melk..
met die gaten zou je misschien, door ze een richting te geven à la propellor, druk kunnen opbouwen?
een klein volume onder druk 'schiet' z'n inhoud waarschijnlijk wel beter de spoelpoorten door...
santé, komen er wel achter!

when men were men, and helmets were for divers