Dat was dan ook echt het enigste wat wij niet konden repareren op vakantie, maar voor de rest had ons alles kunnen overkomen en dat hadden we op kunnen lossen Maar een vereiste is ook dat je je brommer door en door kent...
Ja, hij kan op dat moment een goede brommer zijn... Dat kan over 100 km totaal anders zijn.
Maar dingen nakijken zoals evt preventief contactpunten vervangen, condensator, (wiel)lagers, ketting + tandwielen, banden (profiel), kabels (rem/koppeling/gas), remblokken (achter/voor, evt remblokken schijfrem), remvloeistof, tank (vuil van binnen), staat van zuiger, accu, lampjes etc etc
Mij lijkt dat ook wel wat zo'n weekje of 2 weg. ik zou echter wel dichterbij huisblijven:P had al eensplannen voor luxemburg maar ging niet door vanwege de meerijders .
zeker alles eens goed ontkolen voor je zo een lange trip doet, kan heel wat schelen.
vergeet ook je bougie niet en sproeier eerst goed in orde te krijgen, voor lange ritten is een b9hs wel goed, behalve als je continu op deellast rijdt.
Niels schreef:B9HS is niet echt bepaald voor lange ritten toch? Ik heb de vakantie gedaan met B7HS en dat ging perfect met een F5B...
Ligt er idd maar net aan wat voor een setup je hebt. Een B9 in een F5B is kansloos, zo komt je bougie nooit op temperatuur. Ik zou alleen een B9 doen als je 1 of andere zwaar opgevoerde FS1 hebt, en als het 30+ graden is ofzo.