Pagina 2 van 2
Geplaatst: 13 feb 2008, 20:23
door YamaSam
België legaal?? hahhah laat me ni lachen, de polis weet gewoon van niks
álles mag, als hij (*) maar niet te hard gaat, verzekerd is en je lichten branden
* op die moment
een vriend van me ging met z'n KS50 exact 32
"ja man, oud masjien hé" hahhah good times
Geplaatst: 13 feb 2008, 20:26
door rise and shine
YamaSam schreef:België legaal?? hahhah laat me ni lachen, de polis weet gewoon van niks
álles mag, als hij (*) maar niet te hard gaat, verzekerd is en je lichten branden
* op die moment
een vriend van me ging met z'n KS50 exact 32
"ja man, oud masjien hé" hahhah good times
je mag niet meer als 49,9 cc hebben ( vanaf 50cc is het een motor)

Geplaatst: 13 feb 2008, 20:34
door YamaSam
no shit
maar als er aan de zijkant van je 65 "49cc" staat, moet je mij es één agent wijzen die dat gaat nakijken!
ik heb wel es twee agenten een vespa op de rollen zien zetten, waarvan de gehele voorkant was platgereden, en de rijder in brokken van naar het ziekenhuis werd gereden op die moment.
en 55 is dan in fout, been af of niet
Geplaatst: 13 feb 2008, 20:36
door rise and shine

Die lui zijn op dat soort momenten toch triest ook he

Geplaatst: 14 feb 2008, 10:32
door occ1s
joawehh.. krijg je op je ziekenbed nog een dikke bekeuring ook

... aiii
Geplaatst: 14 feb 2008, 12:31
door jonnotje
ik hoor mensen hier op het forum wel eens praten over een expansie pijp, maar wat is dat nou precies, en welke uitlaten zijn dan dat expansie?
jonno
Geplaatst: 14 feb 2008, 12:57
door occ1s
Ik dacht iets dat die "golven" die door je uitlaat naar buiten willen, terug gekaatst worden, volgensmij was dat t.
Geplaatst: 14 feb 2008, 13:31
door Tombo
Geplaatst: 14 feb 2008, 20:35
door aarooney
helpt dit ook veel in snelheid dan, als ik zeg dat ik een 2rt heb?
Geplaatst: 15 feb 2008, 10:44
door mpro09
een 2takt valt of staat met zijn uitlaat, dus ja

Geplaatst: 15 feb 2008, 11:19
door Triforce
aarooney schreef:helpt dit ook veel in snelheid dan, als ik zeg dat ik een 2rt heb?
nee maakt niet uit