Pagina 2 van 3

Geplaatst: 06 mar 2008, 20:24
door reddevil
ja als je daar niet aan het gezeten.... is die toch niet zomaar lek?

Geplaatst: 06 mar 2008, 20:25
door Jelle
Tombo schreef:Nogmaals, KIJK eerst eens WAAR die lekt...


rustig tom, rustig

nu is het laat, nu doe ik dat nimmeer

Geplaatst: 06 mar 2008, 20:34
door Niels
Eén liter olie is al genoeg om een miljoen liter zoet water ondrinkbaar te maken


Die ene druppel (ga ff uit van 1ml) is toch maar 1000 liter drinkwater :?
Rij maar gewoon door hoor :wink:

Geplaatst: 06 mar 2008, 20:36
door reddevil
jezus! :shock: dan heb ik al enorm veel water verspilt :shock:

mijn blok was een maand lek ofzo! :oops:
nu is ie gelast.. dicht :lol:

Geplaatst: 06 mar 2008, 20:37
door Niels
Ik ook hoor :lol:
Mijn keerring was lek en toen moest ik ook redelijk vaak bijvullen...



...maar ik reed toen toch in België :mrgreen:

Geplaatst: 06 mar 2008, 20:39
door Tombo
Dan maakt dat inderdaad niet uit :lol:

Geplaatst: 06 mar 2008, 21:01
door Handyman
Niels schreef:Ik ook hoor :lol:
Mijn keerring was lek en toen moest ik ook redelijk vaak bijvullen...


Ook een optie...
Als je linkerkeerring om de tandwielas lekt, loopt dat viavia langs je bok.
Of de genoemde koppelingstiftkeerring.
Of de steenbokkeerkring / kreeftkeerkring. :?:

Geplaatst: 06 mar 2008, 21:03
door Niels
Jah idd...

Die andere zijn keerkringen :lol:
Das voor het eerst sinds de basisschool dat ik die weer hoor :lol: :lol:

Geplaatst: 06 mar 2008, 22:11
door edje
reddevil schreef:jezus! :shock: dan heb ik al enorm veel water verspilt :shock:

mijn blok was een maand lek ofzo! :oops:
nu is ie gelast.. dicht :lol:


rij jij altijd rond in de drinkwaterfabriek dan :lol:

Geplaatst: 06 mar 2008, 22:44
door Axel
Hehe bij mij lekte die ook door de koppelstiftkeering en dat kwam ook via de bok naar beneden, was me vader ook heel blij mee :D

Geplaatst: 09 mar 2008, 00:34
door joeri
Ik denk eerlijk ook middenpakking lek. Carters uit elkaar halen --> oude pakking verwijderen met cuttermes of dergelijke --> nieuwe vloeibare pakking aanbrengen en over de ganse sluiting waar carters tegen elkaar komen!!!

koppelings kering

Geplaatst: 09 mar 2008, 12:22
door FS1SE
de imi drukstift keringen deugen niet die lekken altijd koop een origineel en de elende is voor bij

Geplaatst: 09 mar 2008, 21:07
door ginofs1
ja gewoon even goed droog en schoonmaken.
dan kan je goed zien waar het lekt.
gr gino

Geplaatst: 09 mar 2008, 21:48
door Yamaha rd50m
bij mij lekt hij ook aan koppelstiftkeering , is er simpele manier om dit op te lossen?

Geplaatst: 09 mar 2008, 21:49
door mpro09
orri keerring er daar in steken