Pagina 2 van 3
Geplaatst: 07 apr 2008, 22:46
door Pipedown
black

Geplaatst: 07 apr 2008, 23:16
door rise and shine
Geplaatst: 07 apr 2008, 23:17
door Handyman
Once you go black, you'll never go back...
Geplaatst: 07 apr 2008, 23:18
door rise and shine
rise and shine schreef:Yamaha rd50m schreef:is er eigenlijk speciale techniek voor banden te verwisselen?
met veel kracht en schoevendraaiers/ bandenlichters, eigelijk net zo als een fietsband
Oh trouwens:
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=119
Geplaatst: 07 apr 2008, 23:20
door Axel
Geplaatst: 07 apr 2008, 23:21
door Handyman
Bandjes eraf => gewoon de zaag erin.
Werkte hier perfect...

Geplaatst: 07 apr 2008, 23:22
door rise and shine
ik denk dat hij bandje van velg wilt swoppen

of ben je nou zon beunhaas om hem vervolgens weer met ductape aan elkaar te plakken?

Geplaatst: 07 apr 2008, 23:26
door Handyman
Als je binnen en buitenband allebei vervangt..
Voorband wilde er wel af, achterband niet, dus zagen maar.
Gingen toch de kliko in.
Ietsje kleiner, je avatar...

Geplaatst: 07 apr 2008, 23:34
door rise and shine
ja ik had het al door, k vond hem wel leuker als de 'you're not jesus, you're bob' maarja k heb al een andere gevonden

Geplaatst: 08 apr 2008, 08:55
door Tombo
Zwart met gepolijste velgrand en middenspaken

Geplaatst: 08 apr 2008, 09:30
door Yamaha rd50m
het wordt dus wrsl zwart
één van de weekend is proberen om die banden over te zetten.
Zijn er nog aanpassingen die moeten gebeuren?

Geplaatst: 08 apr 2008, 16:00
door mpro09
hoezo TE zwart?
denk wel dat je weet waar ik voor stem

Geplaatst: 08 apr 2008, 17:25
door ginofs1
een goude en een zwarte
ik stem dus 2 keer

Geplaatst: 08 apr 2008, 19:02
door pee67
Ik zou voor de zwarte gaan
en dan op de tank gouden striping

Geplaatst: 08 apr 2008, 19:04
door R&zo
Het aller mooiste is natuurlijk spaken, old skool
