Jah, die zuigerspeling was niet al te groot, gewoon zoals het hoort.
Je denkt fysisch na, dat is goed Maar zo heel high-end is een standaard parmakit niet dus dat moet met alleen een Homoet en HD kop echt wel goed gaan.
Of het moet standaard met een veels te krappe zuigerspeling geleverd zijn!
je hebt toch niet toevallig die parmakit gekocht omdat je oude cilinder kapot gelopen is? dan zou het kunne dat er zooi in de carter licht of dat je krukas niet helemaal zuiver meer is
Tombo schreef:Jah, die zuigerspeling was niet al te groot, gewoon zoals het hoort. Je denkt fysisch na, dat is goed Maar zo heel high-end is een standaard parmakit niet dus dat moet met alleen een Homoet en HD kop echt wel goed gaan. Of het moet standaard met een veels te krappe zuigerspeling geleverd zijn!
Nee mijn andere cilinder is niet kapot, f5b, maaar wilde gewoon sneller. Ik ga vanavond naar de brommerboer met de cilinder vooral omdat de vegen over de inlaat lopen en dat vind ik vreemd. gr. Frank
hoi guido, een permakit opboren? en je chroom wand dan?
elke cilinder is anders
ik heb er nu een op de testbank zitten die heeft 7 uur gedraaid en hij word nog schrikbarend heet.
bij het inlopen worden de cilinders veel heter, je moet gewoon veel kalmer aan doen.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
YamaSam schreef:meet es breedte en hoogte? niet alle pistons zijn rond, kan zijn dat hij breder is dan hij hoog is, en dan stremt ie daar het eerst
Zelfde geld voor de cilinder je cilinder kan ook lichtjes ovaal zijn, alhoewel me dat sterk lijkt bij een fabrieksnieuwe cilinder.
Gino, een parmakit is gietijzer, dus volgens mij zit daar geen wand in. Als er een wand in zou zitten, zou het zowiezo geen chroomwand zijn, dat wordt bijna nooit meer gebruikt, alleen nicasil (of een afgeleide daarvan) tegenwoordig (bij brommertjes dan)
das gewoon een gietijzeren cilinder met de Z1 karakteristiek, want volgens mij heeft parmakit de oude mallen van Z1 overgekocht en hebben ze deze gemaakt volgens mij.