Er zijn vooral van toen de FS1 echt nieuw werd geïntroduceerd best mooie "folders" van 1 A4.
Die vind je ook best moeilijk, dit is de 3e die ik tegenkom, maar de 1e die ik koop
toennet stinkdaps wese kijke in de regen met dijkie! mooi mooi hor....er werd nog even een klassieke zundapp racertje van 68 gestart....wat een geluid zeg, 15000 toeren!
en ook nog eve bij Fred motoren binnen gestapt..en eve gegrabbeld in een 2euro BAK! en wa denkte...een hagelnieuw 5 bak carter zonder nummers!!!!!! bedankt Fred, 2 euro
godverdome ik hoorde het van een maat van me ik stond er ook met mijn brommertje maar waren jullie neit op de yamaha ?
mijn vader heeft jou volgens mij gezien toen we kwamen aanrijden stond jij niet boven op de muur te schuilen onder een afdakje ?
Zwepper schreef:[s]godverdome[/s] potverdrie dubbeltjes ik hoorde het van een maat van me ik stond er ook met mijn brommertje maar waren jullie neit op de yamaha ? mijn vader heeft jou volgens mij gezien toen we kwamen aanrijden stond jij niet boven op de muur te schuilen onder een afdakje ?
We zijn wel nat geregent, maar onze dag kon niet meer stuk [ Geen geld 2 euro ]
hier nog wat foto's
]
En gisteren middag nog even naar Schoonhoven geweest,stond deze Sparta met Yamaha buddy....