Pagina 2 van 4
Geplaatst: 06 jun 2008, 15:13
door rise and shine
Stiekem zit sam gewoon in z'n cave de beunen zonder gestoord te worden

Geplaatst: 07 jun 2008, 14:59
door YamaSam
Aloha! hier zijn we dan weer terug!
merçi voor de berichten allemaal
vet genegerd dus wel.. pneumothorax (ingeklapte long) die donderdag opgelopen door dus inderdaad die stinkende Honda boven m'n kop uit te steken..
ze vonden het wel op zijn minst opmerkelijk te vernemen dat ik de zondag erna nog heb staan contrabassen op een barbeque..
soit, twee maand niet heffen verdomme, dus eerst wat heftoestellen maken,
aangezien bij het laatste wapenfeit dus al m'n brommers op tafels belandden...
van de zes dagen platte rust wel gebruik gemaakt om al m'n tuningboeken te herstuderen, iedereen vroeg of ik in de blok zat
ook de plannen voor de raceblokken getekend, uitlaten berekend, etc etc..
we kunnen er dus metteen volle gaas terug aan beginnen!
Geplaatst: 07 jun 2008, 15:07
door Yamaha rd50m
jheuj, sam is trug
volgende keer moet je wel iets laten weten, we ware allemaal ongerust

Geplaatst: 07 jun 2008, 15:09
door mpro09
mooi dat het weer ok is, ben benieuwd
welkom terug!

Geplaatst: 07 jun 2008, 15:52
door Lukas251
welkom terug, succes me uw plannen

Geplaatst: 07 jun 2008, 16:56
door YamaSam
Yamaha rd50m schreef:jheuj, sam is trug
volgende keer moet je wel iets laten weten, we ware allemaal ongerust

hah dat had ik wel gewillen, maar ging dus niet hé..
van m'n huisdokter naar de medische beeldvorming gestuurd,
die zeiden me dan van: "rij maar ineens door naar de spoed"
toen ik verbaasd vroeg aan wat ik me daar moest verwachten, zeiden ze dat die gingen kijken hoe erg het was,
eens ik in het ziekenhuis was kon ik niet meer gsmmen en bleek dan dat ik minstens een week moest blijven..
vastgekluisterd aan allerhande machines kon ik dan snachts stiekum wat smssen rondsturen en dat was het..
ook nog vergeten te vermelden dat ik van één van m'n makkers een originele fs1cilinder cadeaukreeg, zo had ik wat tastbaars te bekijken..
verpleegsters keken wel wat raar, "vanwaar komt die olie aan uw handen??" hahhah best wel gelachen ook met die domme wichten
(maar ze hebben me daar goed gesoigneerd hoor)
die cilinder blijkt wel iets speciaals te zijn, op het hemd staat "007" nergens geen "TUM178"
de typeaanduiding is "F3" en op de uitlaat staat ipv 49cc "50cc" dat heb ik eigenlijk nog nooit zien staan, dus als iemand een idee heeft vanwaar zoiets kan komen, graag!
zonder piston, maar wel vers gehoond en ongevijlde (behoorlijk radicale) poorten! ik ga hem nu es opmeten zodat ik weet wat het eigenlijk is!
Geplaatst: 07 jun 2008, 17:16
door Jelle
ik heb het opgezocht en kan er niets over vinden..
denk dat het geen fs1 is cilinder is
good to be back sam!
Geplaatst: 07 jun 2008, 17:34
door YamaSam
die nummer lijkt me anders echt wel gelijk aan alle andere orri's die ik heb liggen..
da's zo es wat anders als een mand druiven op je ziekenbed!
de boring is 40,30
uitlaat op 24,50 van de rand
vooral de spoelpoorten zijn groot,de afwerking van de randen, hoeken en holtes zijn eigenlijk perfect, hij lijkt me echt origineel yammie..
Geplaatst: 07 jun 2008, 17:52
door YamaSam
ok, niet opgemerkt dat de ribben links en rechts gelijk zijn! die botst dus tegen het carbuhuis!
de uitlaatflens is ook smaller van schroefdraad!
echt wel es benieuwd van welk type dit komt dan..
ik ga em wel es testen op de racerblok, daar is dan toch het carbuhuis afgeslepen

Geplaatst: 07 jun 2008, 17:55
door mpro09
ben erg benieuwd

Geplaatst: 07 jun 2008, 20:15
door Niels
Die cilinder is zeker 100% origineel, denk van een Yamaha F3 model

Geplaatst: 07 jun 2008, 21:23
door Triforce
ik kan de type niet vinden op google
Geplaatst: 07 jun 2008, 21:35
door Tombo
Wazig, Yamaha F3

Ik ben benieuwd naar de poortmap
Geplaatst: 07 jun 2008, 23:47
door Yamaha rd50m
ik zocht op f3 bij google en ik kwam bij deze uit

:

Geplaatst: 08 jun 2008, 01:33
door geo
hoi Sam,
goed te horen dat je weer op de been bent, nu nog de bierschade inhalen en je bent weer top.