Pagina 2 van 2

Geplaatst: 19 jun 2008, 10:40
door reddevil
:lol:

Geplaatst: 19 jun 2008, 18:39
door jerrow
rise and shine schreef:als jij dat nou eens voordoet, het filmt, en op youtube zet... kunnen we met z'n alle gaan lachen :mrgreen:


Deal maar eerst e vrak zoeken :P

Geplaatst: 19 jun 2008, 18:55
door Triforce
zet je schijf 180 graden verkeerd om en er komt een vlinke knal uit je carb :lol: heb ik zelf een keetje gehad toen ik voor het eerst een fs1 had een rode 2RU waar de schijf van verkeerd stond want hij reed maar 30 in zijn 3 met een Z1 cilinder :P

Geplaatst: 20 jun 2008, 12:26
door jonnotje
met de schijf 180graden op de verkeerde plek kan je niet rijden...

Geplaatst: 20 jun 2008, 12:38
door reddevil
nee want dan start hij niet :lol:


hebben wij zelf ondekt he jonno 8)

Geplaatst: 20 jun 2008, 15:04
door edje
nogal logisch lijkt me toch, als de zuiger omhoog gaat, staat je schijf gesloten, dus krijg je nooit genoeg brandstof in het carter om fatsoenlijk te kunnen rijden :wink:

Geplaatst: 20 jun 2008, 16:17
door Triforce
ik bedoel het ook niet om er mee te rijden maar alleen maar een knal uit je carb te laten komen meer niet :P

Geplaatst: 20 jun 2008, 17:15
door jonnotje
Triforce schreef:ik bedoel het ook niet om er mee te rijden maar alleen maar een knal uit je carb te laten komen meer niet :P


aha, dat red je wel ja :P hadde marijn en ik toen ook :lol: dikke rook pluim uit de carb :P

Geplaatst: 20 jun 2008, 21:45
door reddevil
en ik stond er net voor/naar te kijken :lol:

Geplaatst: 20 jun 2008, 21:51
door Triforce
bij mij was de carb in de fik gevlogen door al die benzine :lol: :P

Geplaatst: 20 jun 2008, 23:55
door reddevil
:lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 24 jun 2008, 12:14
door Massive_x
Ik heb hetzelfde hier... en dat komt voort uit: :prof: :think:

A: Zelf gefabriceerde moer onder in het vlotter bakje.
B: Pakking in de carb is aan vervanging toe.
C: ik ben te lui het te vervangen of te fixen. :lol:

Geplaatst: 24 jun 2008, 15:15
door reddevil
:lol: