Pagina 2 van 2
Geplaatst: 19 jun 2008, 10:40
door reddevil
Geplaatst: 19 jun 2008, 18:39
door jerrow
rise and shine schreef:als jij dat nou eens voordoet, het filmt, en op youtube zet... kunnen we met z'n alle gaan lachen

Deal maar eerst e vrak zoeken

Geplaatst: 19 jun 2008, 18:55
door Triforce
zet je schijf 180 graden verkeerd om en er komt een vlinke knal uit je carb

heb ik zelf een keetje gehad toen ik voor het eerst een fs1 had een rode 2RU waar de schijf van verkeerd stond want hij reed maar 30 in zijn 3 met een Z1 cilinder

Geplaatst: 20 jun 2008, 12:26
door jonnotje
met de schijf 180graden op de verkeerde plek kan je niet rijden...
Geplaatst: 20 jun 2008, 12:38
door reddevil
nee want dan start hij niet
hebben wij zelf ondekt he jonno

Geplaatst: 20 jun 2008, 15:04
door edje
nogal logisch lijkt me toch, als de zuiger omhoog gaat, staat je schijf gesloten, dus krijg je nooit genoeg brandstof in het carter om fatsoenlijk te kunnen rijden

Geplaatst: 20 jun 2008, 16:17
door Triforce
ik bedoel het ook niet om er mee te rijden maar alleen maar een knal uit je carb te laten komen meer niet

Geplaatst: 20 jun 2008, 17:15
door jonnotje
Triforce schreef:ik bedoel het ook niet om er mee te rijden maar alleen maar een knal uit je carb te laten komen meer niet

aha, dat red je wel ja

hadde marijn en ik toen ook

dikke rook pluim uit de carb

Geplaatst: 20 jun 2008, 21:45
door reddevil
en ik stond er net voor/naar te kijken

Geplaatst: 20 jun 2008, 21:51
door Triforce
bij mij was de carb in de fik gevlogen door al die benzine

Geplaatst: 20 jun 2008, 23:55
door reddevil
Geplaatst: 24 jun 2008, 12:14
door Massive_x
Ik heb hetzelfde hier... en dat komt voort uit:
A: Zelf gefabriceerde moer onder in het vlotter bakje.
B: Pakking in de carb is aan vervanging toe.
C: ik ben te lui het te vervangen of te fixen.

Geplaatst: 24 jun 2008, 15:15
door reddevil