Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v3.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

geo schreef:En Sam ben je vergeten een vriendelijke klapke bij Pelders te gaan doen. :lol: :lol:

Klein akkefietje met dat vrouwmens in de kraam voorgehad. Ik denk dat zij daar dik tegen haar goesting stond, of was jij juist voor mij langsgeweest :?:

nee, ben der ni geraakt.. :?
hij had ze toch ni bij, laatste mail vroeg em plots een copie mee te nemen van de rechtersticker (die ik van hem gekocht heb) :roll:
terwijl ik dus al een foto had gemaild van de linker die ik moest hebben...

tzijn paljasse, die twee kezen :roll:
misschien straks is bellen..
wat hebde gij meegemaakt misschien?
when men were men, and helmets were for divers
geo

Bericht door geo »

YamaSam schreef:
geo schreef:En Sam ben je vergeten een vriendelijke klapke bij Pelders te gaan doen. :lol: :lol:

Klein akkefietje met dat vrouwmens in de kraam voorgehad. Ik denk dat zij daar dik tegen haar goesting stond, of was jij juist voor mij langsgeweest :?:

nee, ben der ni geraakt.. :?
hij had ze toch ni bij, laatste mail vroeg em plots een copie mee te nemen van de rechtersticker (die ik van hem gekocht heb) :roll:
terwijl ik dus al een foto had gemaild van de linker die ik moest hebben...

tzijn paljasse, die twee kezen :roll:
misschien straks is bellen..
wat hebde gij meegemaakt misschien?

hewel, ze had daar een tankplaatjes bij de voorbeelden zitten in een geplastificeerde kaft. Op mijn vraag om zo een stel eens te mogen bekijken antwoorde die madam, " je ziet het hier toch ook". Ik heb mij omgedraaid en ben naar de volgende kraam gegaan en dan begint der daar nog ene achter mijnen rug te lachten (de Messie), die vond dat die madam eigelijk gelijk had. (Misschien dat hij die Hollandse logica snapte, maar ik en elk geval niet) :lol:
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

de plaatjes die ge daar koopt, zijn diegene die ze bij almere nog voorniet weggegeven hebben, en óók die, die er op de meeting door de zon op de tank afgeschoven zijn...

voor wellen heb ik er gaatjes ingeboord, en zo viel het nog mee..

voor die plaatjes wacht ge misschien beter nog effe tot ik ze begin te gieten, dat zal vandewinter zijn ;)
geo

Bericht door geo »

Das de reden waarom ik ze in mijn handen wou voelen. De Messie was ook van het gedacht dat het dikken brol was. Ze zullen het zelf ook wel weten zeker, vandaar die vreemde reactie bij die madam.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

neemt ni weg dat' weldegelijk rare snuiters zijn die twee :roll:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

een hele rd uit elkaar gehaald,
ookal chroom gepoetst enzo,
hopelijk deze week stralen en volgende week alles spuiten en dan is hij binne twee weken klaar!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Giel_fs1 »

mijn bamiblok proberen af te stellen, ding liep niet zo fijn.
shoke werkt nu prima, sproeier was eerst veelste klein, nu stottert hij weer onderin dus maar weer even ergens wat extra lucht vandaan toveren :P
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

ik tover dat altijd uit de lucht
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Giel_fs1 »

maar het dan nog bij het mengsel laten komen :P
misschien ff wat met de gasnaald proberen maar heb het wel gezien voor vandaag :oops:

was ik proefritje maken moest ik hem op reserve zetten, blijkt die opeens verstopt te zitten :? dus mn broertje maar ingeschakeld met zn snorbrommertje :P
Axel

Bericht door Axel »

Zelf niks gedaan op de brom vandaag, maar wel een vriend van me op een auto zien knallen met zn mt5 :?
Ik fietste naar school (nog geen zin gehad om ff naar mn lekkende uitlaat te kijken) en hij haalde me in en toen ie 20 meter voorbij me was kwam er een auto uit een uitrit achter een geparkeerde auto vandaan. Ze zagen elkaar dus niet en mn vriend knalde op de zijkant van de voorbumper.

Gelukkig heeft mn maat niks ernstig (alleen beetje pijn aan zn knie), zn brommer heeft wel wat schade, maja.....die honda was toch al zo lelijk als wat :lol:

Toch wel ff schrikken zo...ben je een beetje aant wakker worden op je fietsje en dan zie je in ene je vriend + brommer door de lucht vliegen :lol:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

vandaag wat stukken gezandstraald, en nog wat uit elkaar gehaald....
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Naar stage geboekt
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door fs-ael »

Afbeelding

ff mijn nieuwe vizier geprobeerd :lol: veel fijner dan gewoon helder
Laatst gewijzigd door fs-ael op 09 sep 2008, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ik moet ook nog een donker vizier, maar heb ze bij de motorzaak hier (Termaat) nog niet gevonden :( proberen zwart te maken met van die raamblindeer folie was ook niet zo'n succes :lol:
Andries
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Andries »

fs-ael schreef:ff mijn nieuwe vizier geprobeerd :lol: veel fijner dan gewoon helder

ja duh is veel fijner 8) helder vizier is niks
Gesloten