paull schreef:kijk ff bij mijn foto's van ''mijn yamaha fs1'' en dan 2ru van paull. Ik heb ook zo'n stokstuur. Ik kan je wel vertellen dat bij mij de hendel tegen de tank aan komen als je het stuur helemaal naar links of recht draait.
klopt maar dit kan je op een simpele manier voorkomen.
paull schreef:vertel! Ik heb namelijk al beschadeging op me tank.
je kan op een simpele manier je stuuruitslag verkleinen zodat er niets van je stuur of je lamporen de tank raken, ik zal seffens eens een foto maken hoe ik dit gedaan heb.
op de plaats waar het palletje je frame raakt als je je stuur helemaal naar links en naar rechts draait, boor je een gaatje, tap daar draad in en zet er een boutje in. Door dit boutje gaat je stuuruitslag al met de dikte van dit boutje verkleind worden.
Dit is meestal al meer dan genoeg om je hendels van je tank weg te houden.
Indien dit niet is kan je de boutjes nog altijd uitdraaien en op de gewenste reductie van de stuuruitslag fixceren met loctite.
geo schreef:op de plaats waar het palletje je frame raakt als je je stuur helemaal naar links en naar rechts draait, boor je een gaatje, tap daar draad in en zet er een boutje in. Door dit boutje gaat je stuuruitslag al met de dikte van dit boutje verkleind worden. Dit is meestal al meer dan genoeg om je hendels van je tank weg te houden. Indien dit niet is kan je de boutjes nog altijd uitdraaien en op de gewenste reductie van de stuuruitslag fixceren met loctite.