Pagina 2 van 2
Geplaatst: 20 nov 2008, 19:00
door FS1SE
heb je geluk doe er bij paul maar eens een tussen kon wel eens wonderen verrichten en een dikkere pakking of 2 imi prullen
Geplaatst: 20 nov 2008, 21:24
door Triforce
volgens mij draait hij het boutje niet goed hard vast, dat helpt ookal tijd wel hard aan draaien
Geplaatst: 20 nov 2008, 21:32
door ginofs1
paull schreef:ik word helemaal ziek van die lekages, ik gebruik vloeibaar in combinatie met een pakking, maar weetje toevallig een vloeibaar spul wat er tegen bezine kan?
is er niet
gewoon goed en ori doen

Geplaatst: 20 nov 2008, 23:27
door YamaSam
of die carb lekt zonder die boutpakking hangt grotendeels van de hoogte van je darmnippel/benzineklep-hoogte af
dat is iets wat vaak over het hoofd gezien wordt op een fs1 carbu,
andere types die geen tonnetje, maar een scharnier hebben, moeten een lipje verplooien om de juiste benzinehoogte te hebben,
de fs1 draait de nippel in en uit,
op oude modellen heb je dan onderaan een schroefje om afte laten,
én dus om te kijken hoe hoog het niveau staat binnenin met dat darmpje langszij..
ietwat zichzelf respecterende beuner heeft die originele rubber niet nodig, omdat ie de bout tot dichtend 'trekt'

Geplaatst: 21 nov 2008, 00:10
door paull
hmmm mar heb je morge dan tijd daryl?
Geplaatst: 21 nov 2008, 01:05
door Triforce
hoelaat ongeveer?? ik ben morgen een grotendeel vrij dus ik heb wel tijd
Geplaatst: 21 nov 2008, 21:38
door paull
Oke het is gelukt. ik heb prime seal gekocht. Dit werkt perfect met de pakking. Hij lekt niet meer. Nog bedankt voor de reacties.
Geplaatst: 21 nov 2008, 22:28
door Triforce
mooi zo, en nu nog vaak rijden

ook naar school toe

Geplaatst: 22 nov 2008, 13:40
door paull
Deed ik al

Geplaatst: 22 nov 2008, 16:44
door Triforce
oow ik heb je nog nooit zien rijden