je tank vullen met melk zou helpen tegen explosies
ik vulde ze met water toen ik mijn tank liet uitblutsen bij een carrosier die mijn nonkel goed kent. het uitblutsen kostte mij €20, maar het plamuren moest ik zelf maar doen. En achteraf bezien was water zo ongeveer het stomste wat ik kon doen. de eerste 50 km elke 5 km een nieuw benzinefiltertje, en ze is een beetje roestig, maar het valt mee
ne maat van mij heeft naart schijnt eens geprobeert een tankje te ontblutsen met perslucht. Das ook af te raden, er ging plots een hele hoop meer benzine in helemaal rond
nou een deuk in je tank red je niet met een voetje erop lijmen en daaraan trekken!
ik doe altijd mijn benzine eruit laten lopen..
gewoon een dagje buiten leggen ofzo..
en dan met zon electrische trekker..
die last zich vast.. en dan trek je de deuk er zo uit..
beetje in model maken dus.. en een smakje plamuur geven!
niks geen explosie..
Giel_fs1 schreef:ik heb ook weleens gehoord van rijst of erwten en dan invriezen ofzo? maar dat helpt bij mij deuken toch niet.
ik dacht dat het iets was van eerst warm maken, en dan met een zak ijsblokjes, en dan zou de deuk eruit springen, ik heb het is geprobeert, maar het deed niks
reddevil schreef:nou een deuk in je tank red je niet met een voetje erop lijmen en daaraan trekken!
ik doe altijd mijn benzine eruit laten lopen.. gewoon een dagje buiten leggen ofzo..
en dan met zon electrische trekker.. die last zich vast.. en dan trek je de deuk er zo uit.. beetje in model maken dus.. en een smakje plamuur geven! niks geen explosie..
vanwaar denk je dat die explosie zou komen? jawel, van het vastlassen
van een snelle puntlas zal het geval niet exploderen, maar ik heb van diezelfde carrosier waar ik mijn tank heb laten ontdeuken, dat hij iemand kende die aan een benzinetank (of gasfles ofzo) laste, en die explodeerde wel
nee idd.. als je die tank gewoon ff laat uit dampen..
dan gebeurt er echt niks hoor dan was die vent gewoon een verschrikkelijke beunhaas!
des noods met water-ontvetter ff doorspoelen totdat je geen benzine lucht meer ruikt..
en dan lassen..
daarna wel meteen weer vullen met benzine(want water ontvetter is niet echt goed voor je binnenkant )
dan was die vent gewoon een verschrikkelijke beunhaas!
een condoom vullen met dat acetyleen! en daar een roodgloeiend lasdraadje doorheen gooien! nou dan ken je rennen! zegt ie met een grote grijns op zijn gezicht.. zon ventje van DIK in de 60