Pagina 2 van 2
Geplaatst: 03 nov 2006, 11:03
door YamaSam
mooie rit kerels!
maar dat sleutelen idd.. wat voor olie gebruik je?
die vette pap aan de binnenkant is moord gewoonweg

Geplaatst: 03 nov 2006, 18:15
door dewaal
ik denk van die halfords troep in ieder geval geen a747

Geplaatst: 03 nov 2006, 18:56
door YamaSam
ik heb es tweetakt gemaakt met gebruikte frituurolie,
fijn geurtje en eigenlijk weinig verschil... tot'k em opendeed!
in het carter daarentegen, geen probleem!
net als die bananen trouwes die'n maat erindeed toen hij een scheur in't blok had opgelopen op n rit!!

Geplaatst: 04 nov 2006, 09:06
door Niels
Ik gebruik 2tx van shell....
Ik had m alleen véél te vet gemengd

Geplaatst: 27 mei 2007, 20:21
door Pipedown
dewaal schreef:hee dat is vlak bij ons de heusdense brug
en die fietsenmaker in dussen
en die vastloper da heb ik ook altijd met de fs1 ik heb echt nog nooit een toertocht gereden zonder vastloper
wat is nou HET gereedschap wat je toch wel bij je moet hebben om een beetje aan je brommer te sleutelen als je met pech staat? (bv een vastloper)
Geplaatst: 27 mei 2007, 20:33
door Handyman
Bougiesleutel, ringsleuteltje 10, imbussleuteltje, reservebougie, voelermaatje en een Bucktool (tangetje, mes, vijl en schroevendraaiers ineen ) hebben mij altijd naar huis geholpen.
Binnenkabel & een tonnetje zijn ook wel praktisch.
Bij een heftige vastloper moet je een zuiger en cilinder achter de hand hebben. Da's me teveel om mee te slepen.
Goed afstellen scheelt vastlopers, met een warmlopertje kan je meestal nog wel rustig verder rijden.
Geplaatst: 28 mei 2007, 12:21
door Tombo
Cilinder + zuiger zou je achter in je frame kunnen stoppen. Dat had riemer vorig jaar ook op de rit
