Wat ook helpt is om je brommer ff schuin naar links te zetten, aangezien een FS1 tank laat maar zeggen een n-vorm heeft (doorsnede dan, de tank klemt om het frame heen), vaak zit er aan de rechterkant wat meer benzine nog.
Ik weet uit ervaring (lees: onderweg zonder benzine staan en geen reservestand hebben) dat ik met mn 2RU tank rond de 200 km kan rijden, dus ik tank als ik 190 km heb gereden.
heb ik nu ook met mijn nieuwe brommer ik rijde.. ik denk ah red het wel met mijn reserve naar de pomp..
nou ik switch naar mijn reserve.. niks ie ermee terwijl hij het op mijn oude brommer wel deed!
zelfde kraantje
reddevil schreef:heb ik nu ook met mijn nieuwe brommer ik rijde.. ik denk ah red het wel met mijn reserve naar de pomp.. nou ik switch naar mijn reserve.. niks ie ermee terwijl hij het op mijn oude brommer wel deed! zelfde kraantje
eelco schreef:Waarom heb je dan geen reservestand?
Ik heb maar 1 rietje (die andere was helemaal naar de klote) aan mn kraantje en waarschijnlijk zit dat andere gat dicht ofzo Maar ik heb er nu geen probleem meer mee, gewoon op je teller letten wanneer je weer moet tanken
je moet een zeer gevoelige temperatuursensor in de tank bouwen die voelt aan de warmte van je benzine
als je 2 cm boven de bodem plaatstmeet hij geen temperatuur meer geeft hij dat aan moet je volgens mij nog zat over hebben om te tanken toch,,dit systeem gebruikt bmw ook