fs1 shop almere

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
wiebo
500km gereden
500km gereden

Bericht door wiebo »

Tombo schreef:Valt dit niet gewoon onder het recht van garantie ofzo? Als consument verwacht je wanneer je iets koopt, dat het niet kapot gaat (en zeker niet op termijn). Van een TV mag je ook verwachten dat 'ie ook niet kapot gaat als je hem aanzet. Dit zelfde geldt voor steppenbalkrubbers natuurlijk, zoiets hoort niet kapot te gaan tijdens monteren.

Op zich heb je gelijk Tom. In de praktijk is je recht halen echter vaak een moeizame missie...
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

ik heb ook nooit problemen met hun..

is een goede zaak..
en als je ze gewoon opbelt zijn ze altijd heel schappelijk..
zo heb ik vorig jaar zonder nog te betalen een bobine binnen gekregen van hun!

ik had ze opgebeld..
dat de fs1 meeting over een week was..
en ik nu op mijn werk zat.. en snel een bobine nodig had..
dus die had hij meteen opgestuurd..
volgende dag in huis..
en die avond ook meteen betaald..

nou vind ik toch wel cool :D
Axel

Bericht door Axel »

Heb ook nooit problemen met ze gehad, en als ik een mailtje stuurde had ik vaak binnen een halfuur een duidelijk antwoord :)
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Giel_fs1 »

een stukje van een mail van de fs1 shop almere die ik net kreeg

Ook zie ik dat je toppic hebt geopend op het forum, dit betekend niet meer bestellen bij ons
maar elders je heil zoeken.
Je klacht is onterecht, je ramt met een hamer de rubbers erop, als ze scheuren kom je bij mij klagen.

terwijl ik niet met een hamer heb lopen rammen
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Giel_fs1 schreef:een stukje van een mail van de fs1 shop almere die ik net kreeg

Ook zie ik dat je toppic hebt geopend op het forum, dit betekend niet meer bestellen bij ons
Je klacht is onterecht, je ramt met een hamer de rubbers erop, als ze scheuren kom je bij mij klagen.

sowieso een balle shop :roll:

Edit: roggel eens een ban voor fs1shop-almere
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Hahahahah wat een noeps. Dit topic blijft ook lekker staan :lol:
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Giel_fs1 »

ik ben gewoon redenlijk geweest op het begin maar nu vind ik het mooi geweest met ze :?
Fyer

Bericht door Fyer »

tja zal ook nie boeien voor je denk da je ergens anders je spullen moet zoeken, van wat ik van ze heb gezien heb is da ze prut leveren.
ik ga wel naar fs1parts, jmpb of yampe hebben ook alles en doorgaans nog goedkoper ook
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Giel_fs1 »

ja klopt 9 van de 10 keer ging ik zoiezo al na jmpb, de andere 2 die je noemt nog niet eens geprobeerd
niels16

Bericht door niels16 »

mij eerst eerste onderdelen kwamen ook bij fs1 almere ,geenslechte ervaringen weg
maar tegenwoordig haal ik het meestal bij dorp 15 km verder op
ivm snelheid en verzendkosten ,maar ik vind het mailtje wat Giel kreg egt belachelijk :shock: *
is ook geen raclame voor je winkel :roll:
miran72
500km gereden
500km gereden

Bericht door miran72 »

rise and shine schreef:
Giel_fs1 schreef:een stukje van een mail van de fs1 shop almere die ik net kreeg

sowieso een balle shop :roll:

Edit: roggel eens een ban voor fs1shop-almere

Sjonge wat een ruk daar in Almere, snap niet dat daar nog wat gekocht word als er wat mankeert daar dan ben je aan de beurt zit je met slechte spullen en geld kwijt.
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

Onder welke naam checken ze het?
Ton
250km gereden
250km gereden
Contacteer:

Bericht door Ton »

Zo heeft iedereen wel iets met een leverancier voor zijn fs1 onderdelen.
Ik heb geen plobleem met almere altijd goed.
Maar ik zal zeker niks meer bestellen bij yampe(sorry).
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

paull schreef:

Onder welke naam checken ze het?
voor forum lezen heb je geen inlog nodig... alleen voor spammen... :lol:

maar ik weet zeker dat die gasten een account hebben(ze hebben nl wel eens een post gedaan over opkoopteam almere :evil: en dat daar niks mis mee was ofzeau), en vind het slap dat ze in een mail wel refereren naar het forum, maar zich hier niet laten zien...

en wat ik zie op de foto:
zelfs al zou je met een hamer op dat rubber hebben gemept, dan mag hij er nog niet uitzien alsof hij van de bbq af komt... :roll:
Martijn

Bericht door Martijn »

Heb er ooit n achterlicht besteld, wilde toen betalen. Heb het overgemaakt naar t rekeningnummer dat in de meel stond. Kreeg toen een meel van almere dat er niet betaald was. Had het licht wel in huis inmiddels, dus ik nog maar n keer proberen, zelfde nummer en alles. Weer teruggestort op m'n rekening omdat het nummer niet klopte ... Dag later werd ik gebeld dat als ik het niet snel zou overmaken er n incassobureau achter m'n broek aan gestuurd zou worden...

Incassobureau inschakelen is sowieso al duurder dan die 15 E, dus ze hadden t maar niet gedaan :P
Plaats reactie