Pagina 2 van 100
Geplaatst: 02 mei 2009, 22:25
door pee67
Sorry, ik bedoel motorolie voor 2 takters
Geplaatst: 02 mei 2009, 22:27
door Triforce
maar ook voor de natte koppeling??
ik heb normaal 10W40 erin zitten maar heb voor 1 keertje 10W30 bij jmpb gehaald om uit te testen, maar volgens mij mag het bijna niks uit maken toch??
Geplaatst: 02 mei 2009, 22:29
door pee67
Triforce schreef:maar ook voor de natte koppeling??
ik heb normaal 10W40 erin zitten maar heb voor 1 keertje 10W30 bij jmpb gehaald om uit te testen, maar volgens mij mag het bijna niks uit maken toch??
Yep, sterker, heb de olie gekocht in een van de webshops

Geplaatst: 02 mei 2009, 22:39
door Triforce
welke vraag ik me dan af

ik denk dat het niet echt uit mag maken maar jah, je weet maar nooit natuurlijk

Geplaatst: 03 mei 2009, 17:20
door paull
IK weet dat fs1shop gewone auto olie verkoopt. Bij JMPB moet je motooil hebben 10w30 is perfect, ik rij opgevoerd, met orri koppeling indeling, nooit last van slippen......
Geplaatst: 03 mei 2009, 22:12
door Twowheeler
Ik krijg morgen waarschijnlijk m'n koppelings drukstift keerring. Kan ik die er gewoon in slaan/persen? Of moet hij nog met vloeibare pakking geplakt worden?
Geplaatst: 03 mei 2009, 22:26
door lespaultje
kan je er gewoon inzetten

Geplaatst: 03 mei 2009, 22:54
door Triforce
smeer wel wat olie aan de buitenkant van de keering en ook aan de binnenkant, dan heb je een perfecte afdichting
Geplaatst: 04 mei 2009, 11:30
door Roberto.B
is een voorband met lijn profiel gevaarlijk?
Geplaatst: 04 mei 2009, 11:37
door Zwepper
neeeeeee
rijd echt lekker!
Geplaatst: 04 mei 2009, 11:39
door Twowheeler
Ze hebben wel een agressief karakter
Bedoel je die bandjes die er een beetje oud uit zien? Daar rijd ik al heel lang mee, en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Maar ik rijd ook eigenlijk nooit in de regen.

Geplaatst: 04 mei 2009, 12:10
door Triforce
ik heb toch liever semi-slick banden, ik heb zelf sava en deestone voor van jmpb die rijden echt heerlijk, hier waren de ori bandjes niks bij
Geplaatst: 04 mei 2009, 16:41
door Andries
ik wil mijn nieuwe cilinder laten tunen, maar wat is het verstandigste??;
direct laten tunen en dan met een compleet gereviseerd blok alles nieuw, inrijden of na het inrijden maximaal laten tunen?
de tuner zei dat het niet zo veel uitmaakt, ik denk zelf beter na het inrijden laten tunen...
Geplaatst: 04 mei 2009, 17:01
door Tombo
Mss eerst ff proefrijden met het gereviseerde blok, zonder aangepaste cilinder, zodat je zeker weet dat daar alles goed zit. En dan in 1x alles laten tjoenen. Anders moet je ook 2x inrijden

Geplaatst: 04 mei 2009, 17:16
door YamaSam
Roberto.B schreef:is een voorband met lijn profiel gevaarlijk?
als het de originelen van pakweg '74 zijn wél ja
toch al enkele malen lekker mee geschoven met die oude banden..
en de lijnband van m'n ps50 die knalde aan de zijkant open, terwijl ie gewoon in het rek stond
dus prima banden, als ze een beetje recent zijn
