Pagina 2 van 2
Geplaatst: 01 mei 2009, 21:41
door Tombo
Waarom zou een 150 te klein zijn, omdat een leverancier het zegt? Er is maar 1 goede sproeier, en dat is de sproeier waar die het beste op rijdt

Ik denk niet echt dat er verschillende soorten Parmakits zijn. Parmakit is niet 1 of andere Chinese cilinderboer, maar een gerenommeerd bedrijf, ik denk niet dat ze echt verschillende versies hebben van dezelfde cilinder, of het moet expliciet vermeld zijn.
Ik denk eerder dat de 220 sproeier (dat was het toch?) die Yampe adviseert, van een andere maatvoering is dan de welbekende Mikuni sproeier.
Geplaatst: 01 mei 2009, 21:49
door Triforce
waarschijnlijk degene die ik heb is een opgeboorde f5b want er is tekst weg geslepen waar normaal iets behoort te staan en de uitlaatpoort is zelf verhoogd door iemand, er zaten veel bramen nog aan de poorten dus die heb ik we gehaald en is nu glad
Geplaatst: 01 mei 2009, 22:10
door wiebo
Tombo schreef:Waarom zou een 150 te klein zijn, omdat een leverancier het zegt? Er is maar 1 goede sproeier, en dat is de sproeier waar die het beste op rijdt

Ik denk niet echt dat er verschillende soorten Parmakits zijn. Parmakit is niet 1 of andere Chinese cilinderboer, maar een gerenommeerd bedrijf, ik denk niet dat ze echt verschillende versies hebben van dezelfde cilinder, of het moet expliciet vermeld zijn.
Ik denk eerder dat de 220 sproeier (dat was het toch?) die Yampe adviseert, van een andere maatvoering is dan de welbekende Mikuni sproeier.
Zou je idd denken Tom, maar die 220 heb ik daar toch echt meegekregen hoor. Ik vind het iig erg vreemd. Ben iig blij dat ie nu beter rijdt. Heb even tegen de 75 gereden en toen maar weer rustiger. Zaakje moet toch nog ingereden worden.
Geplaatst: 01 mei 2009, 22:16
door pietje
dus wiebo, jij heb dus en kleine sproeier er in gezet en hij loopt nu beter
Geplaatst: 01 mei 2009, 22:27
door wiebo
Inderdaad Piet. Ik heb eerder ook een 60cc F5B gehad en toen gebruikte ik ook de 150 (kort). Welke sproeiers heb je voorradig?
Geplaatst: 01 mei 2009, 22:29
door wiebo
Triforce schreef:waarschijnlijk degene die ik heb is een opgeboorde f5b want er is tekst weg geslepen waar normaal iets behoort te staan en de uitlaatpoort is zelf verhoogd door iemand, er zaten veel bramen nog aan de poorten dus die heb ik we gehaald en is nu glad
Waar heb jij die gekocht? Bij mij staat er als tekst "FS1" op.
Geplaatst: 01 mei 2009, 22:52
door Triforce
ik had hem via Higherking gekocht en die zij dat hij bij fs1shop vandaan kwam
Geplaatst: 01 mei 2009, 23:29
door wiebo
Ik heb ooit eens gebeld met FS1 shop wat voor een cilinders dat waren. Ze hebben toen tegen mij ook gewoon gezegd dat het 'een soort' F5B cilinders waren. Wel eerlijk iig.
Geplaatst: 02 mei 2009, 17:23
door paull
wiebo schreef:Dit lijkt meer een veredelde imi-F5B met een grote boring (44,5).
Dat zijn de ''neppe parma's'' van fs1shop.
Geplaatst: 02 mei 2009, 19:35
door Triforce
maar wel beter afgewerkt dan jou cilindertje paull

Geplaatst: 02 mei 2009, 22:11
door ginofs1
Tombo schreef:Waarom zou een 150 te klein zijn, omdat een leverancier het zegt? Er is maar 1 goede sproeier, en dat is de sproeier waar die het beste op rijdt

Ik denk niet echt dat er verschillende soorten Parmakits zijn. Parmakit is niet 1 of andere Chinese cilinderboer, maar een gerenommeerd bedrijf, ik denk niet dat ze echt verschillende versies hebben van dezelfde cilinder, of het moet expliciet vermeld zijn.
Ik denk eerder dat de 220 sproeier (dat was het toch?) die Yampe adviseert, van een andere maatvoering is dan de welbekende Mikuni sproeier.
de kleine sproeiers gaan tot 200
heeft mpro voor mij onderzocht

Geplaatst: 04 mei 2009, 12:09
door mpro09
ja maar volgens mikuni zijn lange en korte sproeiers hetzelfde qua flowmaat