Pagina 2 van 2
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2006, 16:09
				door Dorfie
				Nee das absoluut waar. Maaar, de afwerking is meestal niet alles. Leg maar eens een immitatie fs1 cilinder naast een ori. Je ziet het verschil direct!
Maarja, idd, Athena of Zeta, zijn ook immitatie merken maar daarom niet direct slecht. Uit eigen ervaring kan ik jullie meedelen dat deze cilinders zelfs goed zijn. Maar bij de gewone immi F5B's en FS1's is de afwerking ronduit slecht.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2006, 17:31
				door YamaSam
				Dorfie schreef:... Maar bij de gewone immi F5B's en FS1's is de afwerking ronduit slecht...
kan kloppen, maar voor het prijsverschil wil ik best een kwartiertje vijlen ze..
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2006, 17:36
				door Dorfie
				Mja, mss wel. maar soms zijn ze gewoon slecht gegoten. en dan mag je nog zoveel vijlen als je wilt, goed zal hij nooit rijden. 
En plus, de duurzaamheid van een ori ligt dikwijls om niet te zeggen 9.9 van de 10 hoger dan de immi's.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2006, 17:41
				door YamaSam
				je moet ze inderdaad wel in't oog houden  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2006, 22:40
				door Tombo
				Niet alle imitaties zijn brak afgewerkt. De imitatie cilinders die ik thuis heb liggen, de gietijzeren dan, zijn oudere van "vroegah", die zien er stukken beter uit als de huidige imitatie cilinders (nieuwe). Spoelkanalen zijn gewoon symetrisch, niet lelijk met kartels enzo. Die aluminiums zijn echt stukken minder afgewerkt als die oude imitatie's die ik allemaal ehb liggen.
Maar idd, je betaald er ook vaak voor, maar een beetje handige jongen werkt dat bij. En een imitatie kan net zo hard, of harder zelfs, lopen als een originele hoor, ook een brakke. 't is maar net hoeveel tijd je er in (wilt) steken
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2006, 23:08
				door Handyman
				Of moet steken. Breek me de bek niet open....
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 nov 2006, 17:21
				door Tombo
				je bedoelt, of hoeveel zuigers je er in moet steken!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 nov 2006, 18:25
				door dewaal
				een z1 is net zo goed als een originele fs1
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 nov 2006, 18:51
				door Tombo
				kwa poortmaten is het anders niet bijsterveel bijzonders (er staat ergens een poortmap op t forum van een Z1), en op een paar ritten hier in de buurt waren er fs1's met z1's, en die reed ik goed zoek, nog niet eens met een homoet  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 nov 2006, 18:59
				door edje
				ja maar jij hebt wel 10cc meer.....
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 nov 2006, 19:14
				door Tombo
				10cc is overdreven, mijn boring is 42,5 dat is ongeveer 55/56cc ofzo
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 nov 2006, 12:35
				door YamaSam
				dat zou 53.40cc zijn dan? bizarre maat..
in je topic staat dat er een imi fs1 60 ondersteekt, waarsch daarmee,
is dat die alu biturbo dan?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 nov 2006, 13:06
				door Tombo
				Over het algemeen word meer als 50cc bij een fs1 meteen als 60cc aangeduid 
BTW, bij mij is het dan nog steeds 56,29cc hoor 
