Monkeymadness schreef:een nieuwe brembo 4zuiger remklauw een nieuwe brembo radiale rempomp een nieuwe achterschijfrem een nieuwe achterrempomp een nieuwe uitlaat: http://www.daxdodo.com/catalog/product_ ... s_id=10602 een nieuwe snelle nokkenas nieuwe 320mm chromen GAZI gasdrukveren en een ducati kontje..
Ter vervanging van alles wat je onderweg bent verloren ?
nee, mijn brommer was deze vakantie motorisch betrouwbaarder dan die van edwin en die van mitchel... ik heb alleen m'n baggage 10x verloren, en m'n uitlaat 1x, thats it. mitchel had een warm/vastloper, en edwins blok is dood... en mijn rechter achterschokbreker is stuk, en mijn 4zuigerklauw kreeg ik nooit ontlucht, en 1 stofhoes van 1 van de 4 remzuigers lekt iets...
4 kratten bier
1fles martini
1fles safari
1fles berenburg
5 flessen cola
heel veel vlees en alle andere ongezonde shit zoals ships eno,
nog en stuk of 30 biertjes in kroeg en terras ,
stuk of 10 buskaartje,een boot tocht naar terschelling
19 euro benzine,en een strandbal van woezel en pip.
de schade na een weekje op stap bedroeg 210 euro
niels16 schreef:4 kratten bier 1fles martini 1fles safari 1fles berenburg 5 flessen cola heel veel vlees en alle andere ongezonde shit zoals ships eno, nog en stuk of 30 biertjes in kroeg en terras , stuk of 10 buskaartje,een boot tocht naar terschelling 19 euro benzine,en een strandbal van woezel en pip. de schade na een weekje op stap bedroeg 210 euro
ben ook nog op vakntie geweest
edit; jeej pag.102
en i k heb bijna het zelfde gekocht en iets van 300 euri / 350 kwijt voor een week
niels16 schreef:4 kratten bier 1fles martini 1fles safari 1fles berenburg 5 flessen cola heel veel vlees en alle andere ongezonde shit zoals ships eno, nog en stuk of 30 biertjes in kroeg en terras , stuk of 10 buskaartje,een boot tocht naar terschelling 19 euro benzine,en een strandbal van woezel en pip. de schade na een weekje op stap bedroeg 210 euro
ben ook nog op vakntie geweest
edit; jeej pag.102
en i k heb bijna het zelfde gekocht en iets van 300 euri / 350 kwijt voor een week
YamaSam schreef::think: waren er daar nu ook nog spullen voor mij bij eigenlijk?
weet begot nimeer wat we hadden afgesproken
ja, ik ahd wel gedacht dat er meer koppelingplaten enzo zouden inzitte,
maar als ge nog drie pplaats koppelingen ofzo nodig hebben zal ik er wel wa meepakke voor u, of anders komde maar is af