butt head schreef:boormachiene lappenkop belchrom alu
en een beetje gedult moet voldoende zijn
Ik denk dat jij engelen-geduld hebt als jij naven kan polijsten met een boormachine
nee valt mee met de boor machiene gaat het prima die draait ook 3000 toeren onbelast schuuren doe ik niet aan is aleen maar extra werk als het al glad is enkel op poetsen en met een uur glimt het als een zonetje
Dan kunt gij méér dan ik kan... Op een uur een naaf polieren dat ze blinkt als een spiegel en dat met een boormachine, LOL ... eerst zien en dan geloven
Geen enkel boormachien is sterk genoeg, als je dan wat kracht gaat zetten dan zal hij uitdoven gegarandeert!
Zonder schuren en op 1 uur tijd en dan nog wel met een boormachien, no offence maar daar geloof ik niks van sorry ...
Belgom is niet om te polieren, daar kan je chromé mee opblinken en daar houdt het op.
Boormachien is ook onbegonnen werk... Polijstpasta en slijpmolen of motorblok met lappenschijven en dan de 2 soorten pasta (wit en blauw) je hebt zelf groene pasta en bruine en beige (zelfs om PVC te polijsten). Topmerken zijn PFERD en UNIPOL.
hoe de cilinder kop voor 2 uur poetsen er uit zag
na 2 uur poetsen
de voor naaf voor 3 uur poetsen met de hand (is niet tussen de spaken gadaan)
na het poetsen
het hoeft bij mij ook niet te glimmen als chroom als het maar glimt dan vind ik het best
overtuicht
als je maar een beetje kwaat maakt
en met zoon boor machiene kun je niet duwen maar wel met hoge toeren en bij gebrek aan een goede polijst machiene kom je toch snel uit op een boormachiene met ene lappe kop of een vilt kop
butt head schreef:boormachiene lappenkop belchrom alu
en een beetje gedult moet voldoende zijn
Ik denk dat jij engelen-geduld hebt als jij naven kan polijsten met een boormachine
nee valt mee met de boor machiene gaat het prima die draait ook 3000 toeren onbelast schuuren doe ik niet aan is aleen maar extra werk als het al glad is enkel op poetsen en met een uur glimt het als een zonetje
Dan kunt gij méér dan ik kan... Op een uur een naaf polieren dat ze blinkt als een spiegel en dat met een boormachine, LOL ... eerst zien en dan geloven
Geen enkel boormachien is sterk genoeg, als je dan wat kracht gaat zetten dan zal hij uitdoven gegarandeert!
Zonder schuren en op 1 uur tijd en dan nog wel met een boormachien, no offence maar daar geloof ik niks van sorry ...
Belgom is niet om te polieren, daar kan je chromé mee opblinken en daar houdt het op.
Boormachien is ook onbegonnen werk... Polijstpasta en slijpmolen of motorblok met lappenschijven en dan de 2 soorten pasta (wit en blauw) je hebt zelf groene pasta en bruine en beige (zelfs om PVC te polijsten). Topmerken zijn PFERD en UNIPOL.
hoe de cilinder kop voor 2 uur poetsen er uit zag na 2 uur poetsen
de voor naaf voor 3 uur poetsen met de hand (is niet tussen de spaken gadaan) na het poetsen
het hoeft bij mij ook niet te glimmen als chroom als het maar glimt dan vind ik het best
overtuicht als je maar een beetje kwaat maakt en met zoon boor machiene kun je niet duwen maar wel met hoge toeren en bij gebrek aan een goede polijst machiene kom je toch snel uit op een boormachiene met ene lappe kop of een vilt kop
Zoals ik al zei, jij kan meer dan ik kan... ik ben zeker overtuigd, je cilinderkopje van uwe SS blinkt mooi, alsook uw naven.
Ik krijg dat niet klaar op 2 uur en zeker niet met een boormachiene en geloof me, ik maak me dikwijls kwaad als ik polier en hoe ik er dan uitzie, hehehe zo zwart als een hoed.
dat is geen aanval op u hè, ik zeg maar wat mijn bevindingen zijn en ik polier héél véél voor en tijdens de opbouw van mijn FS1'tjes. Schroeven, boutjes, alles ...
Trouwens mooie SS heb je daar, 5 bakje aan de 3 vinnen op de cilinderkop te zien, klopt?
Je bent wel je bakelieten pakking tussen uw cilinderkop en spruitstuk vergeten zie ik
dat is geen aanval op u hè, ik zeg maar wat mijn bevindingen zijn en ik polier héél véél voor en tijdens de opbouw van mijn FS1'tjes. Schroeven, boutjes, alles ...
Trouwens mooie SS heb je daar, 5 bakje aan de 3 vinnen op de cilinderkop te zien, klopt?
Je bent wel je bakelieten pakking tussen uw cilinderkop en spruitstuk vergeten zie ik
ik val ook niet aan zit me gewoon te verveelen dan kom je wel vaker op een avond op een cite
nee dat is een gewoone 70cc kop
een 5 bak kop heeft hoge koel ribben en die staan zelfs op de plek waar bij de 70cc kop e22 staat op de foto hiet onder is een 5bak cilinder kop en cilinder
ik val ook niet aan zit me gewoon te verveelen dan kom je wel vaker op een avond op een cite
nee dat is een gewoone 70cc kop een 5 bak kop heeft hoge koel ribben en die staan zelfs op de plek waar bij de 70cc kop e22 staat op de foto hiet onder is een 5bak cilinder kop en cilinder http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DOBJZDQF.jpg
met de slijpbank gaat het eigenlijk nooit echt goed lukken, het is gewoon te zwak, ik heb daar ook een paar weken aan besteeds en het uiteindelijk opgegeven
hier mijn polijst machine.
380 volt
1,35 A
2800 rpm.
deze druk je niet stil.
maar het is geen leuk werk en na 15 min ben je zo zwart al een kolen boer.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;