FS1 trekt slecht op
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 1500km gereden
onjuist...............de belasting van de motor wordt anders bij het veranderen van de versnelling
doorgaans stel ik de zaak wat rijk af, kan je minder doortrekken in de eerste en tweede versnelling, maar gaat ie lekker door in de derde en de vierde
bij het verhogen van de snelheid neemt de weerstand exponentieel toe
het afstellen van de carburatie en ontsteking van een oude tweetakt is altijd een compromis
doorgaans stel ik de zaak wat rijk af, kan je minder doortrekken in de eerste en tweede versnelling, maar gaat ie lekker door in de derde en de vierde
bij het verhogen van de snelheid neemt de weerstand exponentieel toe
het afstellen van de carburatie en ontsteking van een oude tweetakt is altijd een compromis
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- Tombo is mijn testpiloot
beniot schreef:Ik heb daarnet de gasnaald om de laagste stand gezet en nu rijdt hij ookal goed in 3de versnellingjoepie. maar als ik naar 4de ga verliest hij al zijn paarden
pas op daar zet je het midden gebied wat schraler mee
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden