Pagina 2 van 3
Geplaatst: 09 mei 2010, 09:24
door Tombo
Het is een beetje zonde om in een uniek nummerloos (oud type) frame een framenummer van een 1J5-2 of nieuwer te meppen
Geplaatst: 09 mei 2010, 09:59
door rise and shine
Jeti schreef:Hmz die gaten vond ik niet vallen onder "opvallen verschillen". Zou me daar niet druk over maken als het beter uitkomt om van een ander model het framenummer over te nemen..
Maar jet, jij maakt je toch nergens druk over?

Geplaatst: 09 mei 2010, 10:05
door FS1SE
er zijn menesen die brommers wilen opknappen om hem te verbeteren en je heb mensen die brommers klaar maken en dan ziet het er slechter uit als voor die uit de schuur rolde
Geplaatst: 09 mei 2010, 10:51
door fs50
FS1SE : helmslot idd rechts
het gat voor rubberdop boven zijkap zal ik straks eens even bekijken
ik weet niet echt wat je hiermee bedoelt eigenlijk.
en er zijn 3 gaten voor de ontstekingsbobijn.
het nummer dat ik van zin was er in te slaan is van een vroeger model, maar moest ik te weten komen van welk jaar het frame is dan zou ik evt de juiste motor en onderdelen kunnen zoeken. en de juiste motor erbij houden, zodat ik een juiste complete brommer kan maken.
of een plaatje oid maken om daar het nummer van de andere motor in te slaan. om hem daarna ooit compleet en correct af te bouwen.
mvg.
David
Geplaatst: 09 mei 2010, 15:58
door FS1SE
het is geen frame van 69of 70 dacht die die geen uitsparing hebben voor helmslot beters toch een een foto trekken ben wel erg benieuwd namelijk
Geplaatst: 09 mei 2010, 21:49
door fs50
een '69 is het alleszins niet.
die hebben idd geen helmslotplaats en ook zijn daat de spatbordbevestigingen m6
ik zal volgende week eens een fototje maken van de helmslotplaats
david
Geplaatst: 09 mei 2010, 21:50
door NIX
3 bobinegaten is een echt 378 frame.
Geplaatst: 09 mei 2010, 21:57
door fs50
dus 1973?
david
Geplaatst: 09 mei 2010, 21:59
door NIX
In elk geval vervanging voor zon type. Maar bedenk: het is een vervangingsframe. Dus voor een range van types.
Geplaatst: 09 mei 2010, 22:02
door FS1SE
NIX schreef:3 bobinegaten is een echt 378 frame.
als het gat boven de rechter stalen kap zit kan het ook nog een 1j5 van 76 zijn
Geplaatst: 09 mei 2010, 22:02
door fs50
en zou ik op een of andere manier aan zo'n leeg framenummerplaatje kunnen geraken denk je?
Geplaatst: 09 mei 2010, 22:03
door FS1SE
fs50 schreef:een '69 is het alleszins niet.
die hebben idd geen helmslotplaats en ook zijn daat de spatbordbevestigingen m6
ik zal volgende week eens een fototje maken van de helmslotplaats
david
maak er ook wat van het hele frame altij leuk een nieuw frame te zien
Geplaatst: 09 mei 2010, 22:05
door mpro09
fs50 schreef:en zou ik op een of andere manier aan zo'n leeg framenummerplaatje kunnen geraken denk je?
heb je niet nodig, niet alle fs1's hebben zon plaatje

Geplaatst: 09 mei 2010, 22:06
door fs50
helemaal nieuw is het niet meer hoor,
ze hebben er hier en daar al een gat in geboord om de polyester racekuip en zitjes op te bevestigen.
ook die asjes voor het beumerzadel hebben ze er een stuk afgeslepen
maar verder is het gaaf eigenlijk
ik maak werk van die foto's
mvg
david
Geplaatst: 09 mei 2010, 22:09
door fs50
ik heb er een foto van gevonden in een eerdere post ooit een tijd geleden
weet niet of jullie er iets mee zijn
er zat ook een oud type achterbug op maar deze is zoals jullie kunnen zien afgezaagd
http://img106.imageshack.us/i/pict1289bz7.jpg/
http://img212.imageshack.us/i/pict1278dp5.jpg/
david