Pagina 2 van 3
Geplaatst: 01 jun 2010, 20:42
door ginofs1
Welkom op het forum Rob.
groeten gino
Geplaatst: 01 jun 2010, 22:44
door rob-w-c
nou word ik toch nog ergens door herkend, mijn temp meter .
en verder moest ik even er in komen om hier wat te typen.
Zat telkens verkeerd, maar gaat nu beter
Geplaatst: 01 jun 2010, 22:47
door rob-w-c
ja ook jij bedankt gino.
Ik hoop nu wat meer online te zijn op het forum.
Want ben nog steeds niet uit mijn probleem waarom die onderin slecht op gang komt.
Geplaatst: 01 jun 2010, 22:58
door marco
Reed de brommer eerst wel goed?
Heb je er wat aan veranderd de afgelopen tijd?
Re: cilinder
Geplaatst: 01 jun 2010, 23:53
door NIX
rob-w-c schreef:sorry nix ik rijd nog steeds met de zelfde cilinder als in in milsbeek 2RU origineel.
Ha, de man met de bus en de partytent! Klinkt alsof er gewoon een beurt aan zit te komen. Ik denk zelf ook aan een ontkolingsbeurt van zowel einddemper als cilinder en kopje en het op tijd zetten van de ontsteking. Dat ding was best rap herinner ik me. Weet je zeker dat er helemaal niets aan de uitlaatpoort gedaan is? bougie nog in orde? Electroden afstand niet veel te groot?
Geplaatst: 02 jun 2010, 00:14
door ginofs1
rob-w-c schreef:ja ook jij bedankt gino.
Ik hoop nu wat meer online te zijn op het forum.
Want ben nog steeds niet uit mijn probleem waarom die onderin slecht op gang komt.
leuk . je hoort er ook bij.
en gooi je problemen maar op tafel.
we zullen proberen om ze op te lossen.
we zijn er voor elkaar niet waar
Re: cilinder
Geplaatst: 02 jun 2010, 18:48
door marco
NIX schreef:Ha, de man met de bus en de partytent!
De bierbus:

Geplaatst: 02 jun 2010, 21:51
door rob-w-c
ja echt allemaal leuk die reacties, maar mijn brommer trok ook al slecht onderin met de rit die we maakten, alleen als ik in elke versnelling flink doortrek dan gaat het wel goed.
maar heb tegen gino ook verteld dat je mijn zuiger veren erg hoord dus waarschijnlijk cilinder ook niet helemaal top meer.
Geplaatst: 02 jun 2010, 21:55
door Twowheeler
Is je toeter ookal gemaakt?
je ging idd nog best hard.
Ik zou als ik jouw was eerst alles ontkolen. Daarna kan je altijd nog in de cillinder gaan hakken.
Volgens mij heeft zowat elke fs1 wel rammelende zuigerveren

Geplaatst: 02 jun 2010, 22:00
door Camiel
De bier-lade
Daar hadden Rob, Bob Jet en Ik al van genoten toen Niels met Henk-Jan boodschappen ginge doen

Geplaatst: 02 jun 2010, 22:01
door rob-w-c
ja mijn toeter doet het ook weer even de juiste bedrading opgezocht en gemeten en huppa vovozela werkt .(herry vond mijn buurmeisje van 3 jaar).
ik heb denk ik pas 500 km gereden met de kop en uitlaat is nieuw cilinder +- 30.000 km oud.
Geplaatst: 02 jun 2010, 22:42
door Laars
rob-w-c schreef:ja mijn toeter doet het ook weer even de juiste bedrading opgezocht en gemeten en huppa vovozela werkt .(herry vond mijn buurmeisje van 3 jaar).
ik heb denk ik pas 500 km gereden met de kop en uitlaat is nieuw cilinder +- 30.000 km oud.
Morgen lekker toeren Robbie
Of zullen we de bierbus pakken

Geplaatst: 02 jun 2010, 22:47
door marco
rob-w-c schreef:ja mijn toeter doet het ook weer even de juiste bedrading opgezocht en gemeten en huppa vovozela werkt .(herry vond mijn buurmeisje van 3 jaar).
ik heb denk ik pas 500 km gereden met de kop en uitlaat is nieuw cilinder +- 30.000 km oud.
Is je cilinder al 30.000km oud?
Geplaatst: 02 jun 2010, 22:50
door Laars
marco schreef:rob-w-c schreef:ja mijn toeter doet het ook weer even de juiste bedrading opgezocht en gemeten en huppa vovozela werkt .(herry vond mijn buurmeisje van 3 jaar).
ik heb denk ik pas 500 km gereden met de kop en uitlaat is nieuw cilinder +- 30.000 km oud.
Is je cilinder al 30.000km oud?
Ja, en hij heeft hem nieuw gekocht

Geplaatst: 02 jun 2010, 22:50
door rob-w-c
sorry gozer mijn dochter heeft morgen een uitvoering op school, Moet ik heen.
heel erg jammer.
maar ons ritje komt nog wel.