mpro09 schreef:als je het onderin te weinig vind moet je gewoon later schakelen
precies we hebben te maken met een JAP, lekker toeren janken.....
Tombo schreef:Klopt, op het kreidlerforum zitten allemaal nare oude mannen, die het nodige te compenseren hebben, heb ik soms het idee![]()
De sfeer hier komt denk ik door het grote aantal jongeren. Op het 4takt forum is het ook gezellig, daar zitten bijna alleen maar jongeren
Laars schreef:Tombo schreef:Klopt, op het kreidlerforum zitten allemaal nare oude mannen, die het nodige te compenseren hebben, heb ik soms het idee![]()
De sfeer hier komt denk ik door het grote aantal jongeren. Op het 4takt forum is het ook gezellig, daar zitten bijna alleen maar jongeren
Beste Tombo,
Met andere woorden : alleen met jongeren is een forum gezellig!
Ik hoop toch niet dat je hiermee alle ouderen die op een oldtimer rijden van compensatiegedrag beticht![]()
Ook op dit forum zijn veel "jonge ouderen".
Laars schreef:Tombo schreef:Klopt, op het kreidlerforum zitten allemaal nare oude mannen, die het nodige te compenseren hebben, heb ik soms het idee![]()
Beste Tombo,
Met andere woorden : alleen met jongeren is een forum gezellig!
Ik hoop toch niet dat je hiermee alle ouderen die op een oldtimer rijden van compensatiegedrag beticht![]()
Ook op dit forum zijn veel "jonge ouderen".
NIX schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat veel vragen wel vaak gesteld worden en ook al diverse keren uitgebreid en goed beantwoord. Ik ga eens wat meer in de FAQ zetten en daarnaar verwijzen, want mensen zijn vaak zo gemakszuchtig dat ze meteen inkloppen dat ze een probleem hebben in plaats van eerst eens te zien wat hoer al voor info aanwezig is.
drummer schreef:Als je patat wilt dan ga je dat kopen en dan zoek je niet eerst in de prullenbak of iemand al eens eerder een patatje heeft gekocht
Yamaha rd50m schreef:drummer schreef:Als je patat wilt dan ga je dat kopen en dan zoek je niet eerst in de prullenbak of iemand al eens eerder een patatje heeft gekocht
nee, we zijn gewoon allemaal zo tam als ne pattatezak(ne zak aardappele dus, gene zak friet
)