Pagina 2 van 4
Geplaatst: 28 jul 2010, 21:16
door ginofs1
je moet ook niet gaan kloten

Geplaatst: 28 jul 2010, 21:17
door ginofs1
die f5b moet wel goedlopen denk ik.
gebruik een nieuwe koppakking en draai je kopbouten aan op 1 kg
Geplaatst: 28 jul 2010, 21:22
door Laars
ginofs1 schreef:die f5b moet wel goedlopen denk ik.
gebruik een nieuwe koppakking en draai je kopbouten aan op 1 kg
Yes sirrrrrrrr

Geplaatst: 28 jul 2010, 21:23
door Laars
Update: Tobben met een hoofdletter
Geplaatst: 29 jul 2010, 19:49
door Laars
Update
Heb de orri F5B erop gezet met een nieuw pakkingsetje.
Fluiten is over.
Wat wel is gebleven is een hoog gierend geluid bij hoge toeren.
Het lijkt uit de cilinder te komen.
Na starten en wegrijden niets aan de hand , dan eenmaal in de powerband geweest te zijn komt dit hoog gierende geluid er in.
Als ik dan in zijn vrij het gas opentrek hoor je het geluid na enige keren gas opentrekken niet.
Het lijkt een beetje op het geluid van een warmloper, alleen slaat hij niet vast
Geplaatst: 29 jul 2010, 20:05
door NIX
Wat voor kopje zit erop? Je hebt nu wel een hele lage uitlaatpoort.
Geplaatst: 29 jul 2010, 20:11
door Niels
Laars schreef: dan eenmaal in de powerband geweest te zijn komt dit hoog gierende geluid er in.
Dat is het geluid van toeren mijn zoon

Geplaatst: 29 jul 2010, 20:26
door NIX
Of hoor je de koppeling gieren?
Geplaatst: 29 jul 2010, 20:30
door Laars
NIX schreef:Wat voor kopje zit erop? Je hebt nu wel een hele lage uitlaatpoort.
Heb een orri 50 cc kopje erop zitten.
Geen gevlakte of HD.
Brommer reageert heel goed op het gas.
Geen valse lucht. Trekt idd lekker door in alle versnellingen. bougie mooi koffiebruin
Ben alleen bang dat het blok in elkaar zal draaien.
Of ben ik te schijterig.
Geplaatst: 29 jul 2010, 22:04
door ginofs1
Laars schreef:NIX schreef:Wat voor kopje zit erop? Je hebt nu wel een hele lage uitlaatpoort.
Heb een orri 50 cc kopje erop zitten.
Geen gevlakte of HD.
Brommer reageert heel goed op het gas.
Geen valse lucht.
Trekt idd lekker door in alle versnellingen. bougie mooi koffiebruinBen alleen bang dat het blok in elkaar zal draaien.
Of ben ik te schijterig.
oke en dan nu afblijven

Geplaatst: 31 jul 2010, 17:16
door Laars
Bij het vervangen van het voortandwiel kwam ik er achter dat een halve maan weg was.
Zou het kunnen zijn doordat het tandwiel "scheef" wordt aangedrukt het kabaal hierdoor wordt veroorzaakt?
Ik kan het niet uittesten want ben op mijn vakantieadres en heb geen halve maan voorradig
Kan ik wel zo door blijven rijden?
Geplaatst: 31 jul 2010, 17:38
door Triforce
Laars schreef:Bij het vervangen van het voortandwiel kwam ik er achter dat een halve maan weg was.
Zou het kunnen zijn doordat het tandwiel "scheef" wordt aangedrukt het kabaal hierdoor wordt veroorzaakt?
Ik kan het niet uittesten want ben op mijn vakantieadres en heb geen halve maan voorradig
Kan ik wel zo door blijven rijden?
Het kan daar inderdaad vandaan komen

Geplaatst: 01 aug 2010, 16:47
door niels16
Triforce schreef:Laars schreef:Bij het vervangen van het voortandwiel kwam ik er achter dat een halve maan weg was.
Zou het kunnen zijn doordat het tandwiel "scheef" wordt aangedrukt het kabaal hierdoor wordt veroorzaakt?
Ik kan het niet uittesten want ben op mijn vakantieadres en heb geen halve maan voorradig
Kan ik wel zo door blijven rijden?
Het kan daar inderdaad vandaan komen

gieren kan ook uit je versnellingsbak komen ,ik ken iemand ,zijn fs1 lopt prachtig maar zodra dei in de versnelling schakelt begint dat ding te gieren ,niks aan doen

Geplaatst: 01 aug 2010, 17:03
door Niels
Apart, want de tandwielen van de bak zijn niet schuin vertand

Geplaatst: 01 aug 2010, 17:07
door niels16
Niels schreef:Apart, want de tandwielen van de bak zijn niet schuin vertand

hypoide heet dag geloof ik

,nee ik weet niet wat er mee is maar het hoeft toch niet beslist door de vertanding te komen
