Pagina 2 van 2
Geplaatst: 23 sep 2010, 21:10
door Jeti
Trouwens.. je haalt de 45-50 nu.. toen je achter mij aanreed.
Geplaatst: 23 sep 2010, 21:29
door Triforce
Ik rij nu met de tandwiel verhouding 12/40 met een F5B die nog in moet lopen trekt hij super makkelijk.
Geplaatst: 23 sep 2010, 22:55
door nieknatuurlijk
ik heb volgens mij ook zo'n cilinder, loopt mooi 60 met 16 mm 13-42 (geloof ik, kan ook 44 zijn)

Geplaatst: 23 sep 2010, 23:18
door Twowheeler
Ik rijdt 15-43 .
Zie filmpje, loopt makkelijk met Gino's tuning f5b
Geplaatst: 24 sep 2010, 11:42
door Triforce
nieknatuurlijk schreef:ik heb volgens mij ook zo'n cilinder, loopt mooi 60 met 16 mm 13-42 (geloof ik, kan ook 44 zijn)

Die van mij gaat nog wel harder dan 60, ik rij nu continue 50 maar heb 1 uitschieter naar de 60 gehad, dit is nog met een orginele super lage drukkop.
Geplaatst: 25 sep 2010, 01:53
door Giejoom
Ik rijdt met mijn FS1 cilinder en yama pijp zo'n 70 met twv 12-38
trekt lekker op, is niet zo voor de snelheid...
Geplaatst: 28 sep 2010, 19:37
door Stephan
maar als ik nu van 12-44 naar 13-44 ga, dat wil dan zeggen dat ik een hogere topsnelheid heb en trager accellereer, of niet ?
heeft het dan een positief effekt als ik later schakel ?(bij meer km/u dan met mijn setup op dit moment)
en moet ik mss de carb bijstellen ?
Geplaatst: 28 sep 2010, 19:42
door jerrow
Stephan schreef:maar als ik nu van 12-44 naar 13-44 ga, dat wil dan zeggen dat ik een hogere topsnelheid heb en trager accellereer, of niet ?
heeft het dan een positief effekt als ik later schakel ?(bij meer km/u dan met mijn setup op dit moment)
en moet ik mss de carb bijstellen ?
Als je dat doet gaat ie beter lopen volgens mij.
Ik denk zelfs dat je naar 14-44 mag gaan.
Ik rij zelf met een 15-45 zo'n 85km/uur en trekt knap op
truuk met tandwielverhouding is dat je zo dicht mogelijk naar 1/3 mag gaan. bv; 13-39 of 14-42 of 15-45 zijn alledrie 1/3 verhoudingen die goed lopen voor een fs1

Geplaatst: 28 sep 2010, 19:55
door Tombo
Ja, mits je complete setup het toelaat. Zet 13/39 op een 378 cilinder en je komt niet verder dan de 2e versnelling
