Pagina 2 van 2

Geplaatst: 22 aug 2010, 20:01
door Jeti
Ghehe, maffe politie daar bij jullie :P
Toen ik met framenummer 20 bij de RDW kwam stelden ze nog steeds geen vragen :P

Als zo een attest van verlies in het algemeen is, is er niets aan de hand. Maar als dat betekent dat je je BROMMER papieren bent verloren, zal het lastiger worden hem ooit op motor kenteken te krijgen, denk ik.. Maar ik weet niet hoe dat precies zit, dat moet je aan Sam/Maarten/andere-Belgen vragen.

Geplaatst: 22 aug 2010, 20:18
door Arnoute
dat laatste snap ik niet?

Geplaatst: 22 aug 2010, 20:23
door Yamaha rd50m
zonder inschrijvingsbewijs ga je hem bijna zeker niet kunnen inschrijven...

Geplaatst: 22 aug 2010, 20:32
door Arnoute
hoezo?

Geplaatst: 22 aug 2010, 20:34
door Jeti
Arnoute schreef:dat laatste snap ik niet?

Kwam erop neer dat ik probeerde mee te denken, maar te weinig van de Belgische wet weet ;)

Geplaatst: 22 aug 2010, 20:37
door Arnoute
volgens mij moet dat toch lukken om voor een motor zonder papieren, papieren te vinden/krijgen?
dat zou toch onzin zijn als je nu een oude motor hebt en je mag er niets mee doen dan in je tuin rijden?

Geplaatst: 22 aug 2010, 20:41
door Yamaha rd50m
Arnoute schreef:volgens mij moet dat toch lukken om voor een motor zonder papieren, papieren te vinden/krijgen?
dat zou toch onzin zijn als je nu een oude motor hebt en je mag er niets mee doen dan in je tuin rijden?


je kan het altijd proberen,
maar de kans is klein dat het lukt.
papieren kan je aanvragen,
maar inschrijvingsbewijs niet, en dat heb je nodig,
anders zou je hem als nieuwe moto moeten inschrijven, maar dat mag nooit met de huidige wetgeving...

Geplaatst: 22 aug 2010, 20:45
door Arnoute
Yamaha rd50m schreef:
Arnoute schreef:volgens mij moet dat toch lukken om voor een motor zonder papieren, papieren te vinden/krijgen?
dat zou toch onzin zijn als je nu een oude motor hebt en je mag er niets mee doen dan in je tuin rijden?


je kan het altijd proberen,
maar de kans is klein dat het lukt.
papieren kan je aanvragen,
maar inschrijvingsbewijs niet, en dat heb je nodig,
anders zou je hem als nieuwe moto moeten inschrijven, maar dat mag nooit met de huidige wetgeving...

wat is het verschil tussen papieren en inschrijvingsbewijs?

Geplaatst: 22 aug 2010, 21:01
door Yamaha rd50m
Arnoute schreef:
Yamaha rd50m schreef:
Arnoute schreef:volgens mij moet dat toch lukken om voor een motor zonder papieren, papieren te vinden/krijgen?
dat zou toch onzin zijn als je nu een oude motor hebt en je mag er niets mee doen dan in je tuin rijden?


je kan het altijd proberen,
maar de kans is klein dat het lukt.
papieren kan je aanvragen,
maar inschrijvingsbewijs niet, en dat heb je nodig,
anders zou je hem als nieuwe moto moeten inschrijven, maar dat mag nooit met de huidige wetgeving...

wat is het verschil tussen papieren en inschrijvingsbewijs?


papieren komen van de fabriek,
inschrijvingsbewijs komt van Belgie, of ander land, dat hij daar al ingeschreven is geweest

Geplaatst: 22 aug 2010, 23:02
door Arnoute
Yamaha rd50m schreef:
Arnoute schreef:
Yamaha rd50m schreef:
Arnoute schreef:volgens mij moet dat toch lukken om voor een motor zonder papieren, papieren te vinden/krijgen?
dat zou toch onzin zijn als je nu een oude motor hebt en je mag er niets mee doen dan in je tuin rijden?


je kan het altijd proberen,
maar de kans is klein dat het lukt.
papieren kan je aanvragen,
maar inschrijvingsbewijs niet, en dat heb je nodig,
anders zou je hem als nieuwe moto moeten inschrijven, maar dat mag nooit met de huidige wetgeving...

wat is het verschil tussen papieren en inschrijvingsbewijs?


papieren komen van de fabriek,
inschrijvingsbewijs komt van Belgie, of ander land, dat hij daar al ingeschreven is geweest

en waarom zou je daar niet aan kunnen raken?

Geplaatst: 22 aug 2010, 23:11
door NIX
Omdat hij herkend moet worden als eerder ingevoerd en geaccepteerd.

Geplaatst: 22 aug 2010, 23:13
door Arnoute
eerder ingevoerd kan je niet achterhalen zeker?
en accepteren? kan je dat laten doen?