jensje36 schreef:Zolang het niet sneeuwt pak ik de brommer (nu ook niet altijd he). Bij de dax van men vriend was door het zout z'n pinker eraf geroest
haha
Altijd beter dan je blokophanging xD Dat zou pas erg zijn xD
jensje36 schreef:Zolang het niet sneeuwt pak ik de brommer (nu ook niet altijd he). Bij de dax van men vriend was door het zout z'n pinker eraf geroest
haha
Altijd beter dan je blokophanging xD Dat zou pas erg zijn xD
Kreidler wilt nietmeer in gang gaan...
Het ligt duidelijk aan de ontsteking.
Maar binnekort komt er een kreidler-kenner die de bekabeling deftig wilt aansluiten enzo...
Dan zal het wel in orde komen
Dat komt omdat ik altijd in zoveel topics tegelijk bezig ben Mijn excuses!!
De winter dus...
Ik hoop dat die dit jaar wat sneller gedaan is...en niet weer zo'n 2 maanden sneeuw
Dat komt omdat ik altijd in zoveel topics tegelijk bezig ben Mijn excuses!! De winter dus... Ik hoop dat die dit jaar wat sneller gedaan is...en niet weer zo'n 2 maanden sneeuw
jaweeeel, juist wel lekker raggen!
vorig jaar hebben we een skateboard ontdaan van zijn wielen en met een touw aan de piaggio ciao van een vriend gebonden, en dan lekker raggen!
Dat komt omdat ik altijd in zoveel topics tegelijk bezig ben Mijn excuses!! De winter dus... Ik hoop dat die dit jaar wat sneller gedaan is...en niet weer zo'n 2 maanden sneeuw
jaweeeel, juist wel lekker raggen! vorig jaar hebben we een skateboard ontdaan van zijn wielen en met een touw aan de piaggio ciao van een vriend gebonden, en dan lekker raggen!