Er staat nu ook een Ptje op Marktplaats... http://link.marktplaats.nl/411342360 Aan geboden door ''TimGijs'' Dit is toch niet het Ptje waar we het hier nu over hebben?
Ik hoop dat het is om "even te kijken wat mensen bieden" oid.. Maar dan lijkt het me niet dat je mensen vraagt om te bellen.
Zonde om zo een aanwinst weer weg te doen..
joscabrio schreef:Dat achterlicht is op de kap na toch origineel jet. wel een leuk projekt.
Ik vind het er helemaal niet bij passen.. Zo een mooie, slanke brommer, en dan zo een veel te groot achterlicht.
Nu snap ik waarom ze die er vroeger al afhaalden.
Jeti schreef:Ik hoop dat het is om "even te kijken wat mensen bieden" oid.. Maar dan lijkt het me niet dat je mensen vraagt om te bellen. Zonde om zo een aanwinst weer weg te doen..
En beetje jammer van dat HUGE achterlicht
Idd! Zou erg zonde zijn om hem zo weer te verkopen.
Denk wel dat hem dat is, Rhenen en Veenendaal liggen praktisch naast elkaar
Mooie FS1 trouwens; op kettingrandje, zadel en uitlaat na nog katsorigineel, dus een goeie basis om mee te beginnen zegmaar.
En dat achterlicht is door de Nederlandse Yamaha importeur of door dealers in Nederland gemonteerd, dus voor Nederlandse begrippen "origineel".
Een Japans model heeft natuurlijk een chromen spatbord met het smalle Stanley achterlicht.