Pagina 2 van 2

Geplaatst: 17 jan 2011, 16:16
door mpro09
met een uitlaat en kop doe je niet veel op een 378cilinder :lol:

Geplaatst: 17 jan 2011, 16:53
door ginofs1
:roll: nooit getest :lol:

Geplaatst: 17 jan 2011, 17:26
door mpro09
wat heb je nog veel werk :lol:

hebbie trouwens nog een 14T nodig?, er ligt er hier toevallig nog een naast de kapstok

Geplaatst: 17 jan 2011, 18:24
door marco
ginofs1 schreef:laat de cilinder, carb en zuiger maar ori.

zoek het eerst maar in de uitlaat en kop. hier is het meeste te halen.
en wil je meer dan ongeveer 10.000 rpm maken kies dan voor een andere ontsteking.
boven de + -10.000 rpm gaan je punten zweven :wink:


De gemiddelde fs1 haalt echt niet meer dan 10000 toeren.

Geplaatst: 17 jan 2011, 19:38
door ginofs1
mpro09 schreef:wat heb je nog veel werk :lol:

hebbie trouwens nog een 14T nodig?, er ligt er hier toevallig nog een naast de kapstok


ja neem maar mee.
ik denk dat hij het wel baas kan.
hij loopt erg pittig :lol:

Geplaatst: 17 jan 2011, 19:40
door ginofs1
marco schreef:
ginofs1 schreef:laat de cilinder, carb en zuiger maar ori.

zoek het eerst maar in de uitlaat en kop. hier is het meeste te halen.
en wil je meer dan ongeveer 10.000 rpm maken kies dan voor een andere ontsteking.
boven de + -10.000 rpm gaan je punten zweven :wink:


De gemiddelde fs1 haalt echt niet meer dan 10000 toeren.


dat heb je goed.
maar als je snel gaat rijden kom je er ver over heen :wink:

Geplaatst: 17 jan 2011, 19:42
door marco
Of het dan nog zin heeft is wat anders.

Met een homoet uitlaat kan ik zeker 1000 toeren meer draaien dan met een langzame uitlaat.