Pagina 2 van 2
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 00:23
				door the_destroyers
				FS1SE schreef:the_destroyers schreef:Lijkt mij vrij vals, ook schots en scheef, wss zelf erin geslaan...
Maar ben het niet zeker.

 
de nummers op de glade zijn nog met de hand geslagen later met ribbels machinaal
 
Weet ik ook weer! 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 11:54
				door Arnoute
				ik wist zelfs niet dat er verschil was in glad en ribbels 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 12:13
				door FS1SE
				Arnoute schreef:ik wist zelfs niet dat er verschil was in glad en ribbels 

 
sterker nog blokken 69 70 71   hebben ook glad ligt dienummer  lager dan de blokken deaarna
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 12:18
				door FS1SE
				NIX schreef:evald schreef:http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/brommeronderdelen-oldtimers/422037460-yamaha-fs1-blok-type-378-1973-nummer-378-00.html
dus dit is nep
Kijk naar de sterretjes, die lijken me zelf gemaakt. Een 378 zou altijd geribbeld moeten zijn, maar 000 is wel een hele vroege en je weet nooit. Dit kan gewoon een linkercarter zijn dat nog over was en tegen een membraamhelft geschroefd is. Op zich kan het, maar het sterretje lijkt me ongelijk. Kan het op deze foto niet echt goed zien.
 
nee henkjan heb tot 2 maal toe een echet onversleutelde 73 gezien roterendblok er onder nummers gelijk  en glad 
en ja dat blok van bart  is een membraam en heb ook mijn twijvels over het nummer zelf
sterker nog er is er dacht ik zelfs iemand op het forum met een dergelijke 73 knallert
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 14:33
				door Niels
				Volgens mij heeft die klasgenoot van mij ook een 378 met glad nummer.
Het andere uiterste is de Zwitserse street van Mitchel met een geribbeld bloknummer (FS1-6*****)
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 17:15
				door pee67
				Niels schreef:Volgens mij heeft die klasgenoot van mij ook een 378 met glad nummer.
Het andere uiterste is de Zwitserse street van Mitchel met een geribbeld bloknummer (FS1-6*****)
Is het dan wel een street? of een FS50?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 17:34
				door mpro09
				het was 100% een street, eerste toelating was volgens de papieren wel '74
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 18:15
				door pee67
				Die van mij is ook FS1 6***** met toelating 1974
en een Oostenrijkse  FS50...vandaar de vraag
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 18:18
				door mpro09
				hij zag er toen zo uit:
meer weet ik ook niet.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 18:20
				door pee67
				maakt ook niet uit verder, het is een supervondst
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 18:24
				door mpro09
				het zal mij verder ook aan me reet roesten 

  maar ik denk dus dat je niet te zwaar aan die ribbeltjes moet tillen
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 19:01
				door NIX
				Gave streetbuddy. Zie hem nu pas voor het eerst.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 feb 2011, 20:15
				door mpro09
				die kerel zei dat in Zwitserland je er maar met 1 persoon op mag KUNNEN zitten. er zaten dus geen stepjes op en ze hadden die bult erop geplakt. Niels heeft dat er netjes af gekregen en er zat idd nog een prima buddy onder 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 mar 2011, 10:19
				door Niels
				mpro09 schreef:
 
lol @ Chris met lang haar 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 08 apr 2011, 20:03
				door evald
				381 blok nr kan dat een 5 bak zijn
gr