Pagina 2 van 2

Geplaatst: 27 feb 2011, 00:23
door the_destroyers
FS1SE schreef:
the_destroyers schreef:Lijkt mij vrij vals, ook schots en scheef, wss zelf erin geslaan...
Maar ben het niet zeker.
:)


de nummers op de glade zijn nog met de hand geslagen later met ribbels machinaal


Weet ik ook weer! :)

Geplaatst: 27 feb 2011, 11:54
door Arnoute
ik wist zelfs niet dat er verschil was in glad en ribbels :P

Geplaatst: 27 feb 2011, 12:13
door FS1SE
Arnoute schreef:ik wist zelfs niet dat er verschil was in glad en ribbels :P



sterker nog blokken 69 70 71 hebben ook glad ligt dienummer lager dan de blokken deaarna

Geplaatst: 27 feb 2011, 12:18
door FS1SE
NIX schreef:
evald schreef:http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/brommeronderdelen-oldtimers/422037460-yamaha-fs1-blok-type-378-1973-nummer-378-00.html


dus dit is nep


Kijk naar de sterretjes, die lijken me zelf gemaakt. Een 378 zou altijd geribbeld moeten zijn, maar 000 is wel een hele vroege en je weet nooit. Dit kan gewoon een linkercarter zijn dat nog over was en tegen een membraamhelft geschroefd is. Op zich kan het, maar het sterretje lijkt me ongelijk. Kan het op deze foto niet echt goed zien.



nee henkjan heb tot 2 maal toe een echet onversleutelde 73 gezien roterendblok er onder nummers gelijk en glad
en ja dat blok van bart is een membraam en heb ook mijn twijvels over het nummer zelf

sterker nog er is er dacht ik zelfs iemand op het forum met een dergelijke 73 knallert

Geplaatst: 27 feb 2011, 14:33
door Niels
Volgens mij heeft die klasgenoot van mij ook een 378 met glad nummer.
Het andere uiterste is de Zwitserse street van Mitchel met een geribbeld bloknummer (FS1-6*****)

Geplaatst: 27 feb 2011, 17:15
door pee67
Niels schreef:Volgens mij heeft die klasgenoot van mij ook een 378 met glad nummer.
Het andere uiterste is de Zwitserse street van Mitchel met een geribbeld bloknummer (FS1-6*****)


Is het dan wel een street? of een FS50?

Geplaatst: 27 feb 2011, 17:34
door mpro09
het was 100% een street, eerste toelating was volgens de papieren wel '74

Geplaatst: 27 feb 2011, 18:15
door pee67
Die van mij is ook FS1 6***** met toelating 1974
en een Oostenrijkse FS50...vandaar de vraag

Geplaatst: 27 feb 2011, 18:18
door mpro09
hij zag er toen zo uit:
Afbeelding

Afbeelding

meer weet ik ook niet.

Geplaatst: 27 feb 2011, 18:20
door pee67
maakt ook niet uit verder, het is een supervondst

Geplaatst: 27 feb 2011, 18:24
door mpro09
het zal mij verder ook aan me reet roesten :lol: maar ik denk dus dat je niet te zwaar aan die ribbeltjes moet tillen

Geplaatst: 27 feb 2011, 19:01
door NIX
Gave streetbuddy. Zie hem nu pas voor het eerst.

Geplaatst: 27 feb 2011, 20:15
door mpro09
die kerel zei dat in Zwitserland je er maar met 1 persoon op mag KUNNEN zitten. er zaten dus geen stepjes op en ze hadden die bult erop geplakt. Niels heeft dat er netjes af gekregen en er zat idd nog een prima buddy onder 8)

Geplaatst: 01 mar 2011, 10:19
door Niels
mpro09 schreef:Afbeelding


lol @ Chris met lang haar :P

Geplaatst: 08 apr 2011, 20:03
door evald
381 blok nr kan dat een 5 bak zijn

gr