Pagina 2 van 3
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 10:42
				door NIX
				Alles staat zo ongeveer in de FAQ. Helaas kijkt daar zelden iemand in. Dus loopt de frequentie van vaak gestelde vragen nog een beetje hoger op.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 11:48
				door zwalper
				Heb de vlotter er eens uitgehaald. ik heb er eens met geschud en inderdaad er zit vloeistof in (niet veel, maar je hoort het wel duidelijk). Hierna heb ik de vlotter eens in heet weter gelegd => maar ziet helaas geen bellekes.
Wat doe ik hiermee? Heb gezien dat het bij schaafbromfietsen 32€ is voor nieuwe carbu...(universeel). Ik denk dat er nu nog een originele carbu opzit, oude type.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 12:34
				door rise and shine
				nieuwe vlotter kopen.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 15:08
				door NIX
				Of een gebruikte die niet lek is. Maar door de lekke vlotter, komt het niveau te hoog te staan in de carb en loopt ie over.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 15:14
				door henkie22222
				zwalper schreef:Heb de vlotter er eens uitgehaald. ik heb er eens met geschud en inderdaad er zit vloeistof in (niet veel, maar je hoort het wel duidelijk). Hierna heb ik de vlotter eens in heet weter gelegd => maar ziet helaas geen bellekes.
Wat doe ik hiermee? Heb gezien dat het bij schaafbromfietsen 32€ is voor nieuwe carbu...(universeel). Ik denk dat er nu nog een originele carbu opzit, oude type.
Je gaat een originele carb toch echt niet vervangen voor iets universeels allen maar vanwege een kapotte vlotter.
Gewoon nieuwe vlotter kopen.
 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 15:41
				door zwalper
				Heb vlotter besteld! Met de verzendingkosten komt het op 11€ bij team almere.
Thx all !
grtz
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 15:53
				door NIX
				Laat maar horen of het werkt.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 16:07
				door Tombo
				Beter had je een advertentie hier geplaatst, met een beetje geluk had je dat 11 euro gescheeld
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 17:46
				door Pa_Tombo
				Inderdaad . 
 
 
Eerst vragen op het forum. 

 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 17:58
				door marco
				NIX schreef:Soms moet je een keer met een schroevendraaier handvat tegen de vlotterbak tikken als je de kraan openzet.
Gewoon gaan rijden met de kraan dicht dan komt het weer goed doe ik op de meeting ook altijd 

 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mei 2011, 22:34
				door jurgenkalis
				marco schreef:NIX schreef:Soms moet je een keer met een schroevendraaier handvat tegen de vlotterbak tikken als je de kraan openzet.
Gewoon gaan rijden met de kraan dicht dan komt het weer goed doe ik op de meeting ook altijd 

 
Ja, maar jij rijdt ook met een sherrif  

 .
 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2011, 01:28
				door marco
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2011, 11:31
				door nieknatuurlijk
				hé hou het een beetje rustig ja...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 14 mei 2011, 21:57
				door zwalper
				hallo,
Heb via internet een gratis vlottertje mogen gaan halen in oostakker (waarvoor dank!)
MAAR nu rijdt mijn fs1 niet meer zo super, bij iets hogere toeren, is het net of mijn benzine niet genoeg toekomt...
Hij pruttelt bij iets hogere toeren? aan wat zou dit kunnen liggen?
GRTZ
			 
			
					
				
				Geplaatst: 14 mei 2011, 21:58
				door marco
				Te lange vlotter?