Pagina 2 van 6
Geplaatst: 09 jun 2011, 16:39
door Camiel
Laars schreef:marco schreef:Wessel de Boer schreef:Of waar moet ik dan even op zoeken, want als ik alleen vastloper in typ krijg ik heel veel topic's die ook over andere dingen gaan.
Je moet zoeken op laars :lol:
Camiel schreef:klopt, dat is het slechte aan de zoekfunctie vind ik, dat je een heel topic krijgt over vanalles waar 1 x vastloper is gezegd, en nog nieteens de juiste pagina waar het staat...
Je kan zoeken op berichten op of onderwerpen dat scheelt nogal wat je dan vind.

posbank
scherf 
Geplaatst: 11 jun 2011, 19:06
door Wessel de Boer
nou zoeken op Laars levert nog te veel op

. Maar ik heb even na gedacht en ben tot de conclusie gekomen, dat ik te veel leek ben om dit zelf op te lossen. Daarom luidt mijn vraag is er iemand in de buurt van Groningen die een keer tijd heeft, maar toch vooral zin, om de kwaal van mijn fs1 vast te stellen?
Alvast bedankt voor reactie´s
Ps. een goed topic over vastlopers zou ook helpen. Met duidelijke foto´s en symptonen. En verschillende oplossingen.
Geplaatst: 11 jun 2011, 19:28
door ginofs1
Wessel de Boer schreef:nou zoeken op Laars levert nog te veel op

. Maar ik heb even na gedacht en ben tot de conclusie gekomen, dat ik te veel leek ben om dit zelf op te lossen. Daarom luidt mijn vraag is er iemand in de buurt van Groningen die een keer tijd heeft, maar toch vooral zin, om de kwaal van mijn fs1 vast te stellen?
Alvast bedankt voor reactie´s
Ps. een goed topic over vastlopers zou ook helpen. Met duidelijke foto´s en symptonen. En verschillende oplossingen.
Op dit forum leer je heel snel.
Je kan het zelf wel doen.
Haal je uitlaat er af , dan het kopje en probeer nu de cilinder er af trekken, dit moet makkelijk gaan, als dat niet lukt dan zit je zuiger vast in de cilinder.
Dit komt niet vaak voor, mestal komt er wat tussen je krukas.
Is dit het geval dan zal je hulp nodig hebben.
Maak wat foto’s van de cilinder en zuiger zodat we kunnen bekijken of het nog bruikbaar is.
Gr gino
Geplaatst: 11 jun 2011, 19:31
door marco

Gino gebruikt hoofdletters.
Geplaatst: 11 jun 2011, 19:32
door mpro09
maar niet in zn naam
Geplaatst: 11 jun 2011, 19:37
door ginofs1
pffff jullie hebben altijd wat.
ik werk met een vinger, met een hoofdletter moet ik er 2 gebruiken
gr GINO
Geplaatst: 11 jun 2011, 19:37
door mpro09
waar zijn die andere 9 dan?
Geplaatst: 11 jun 2011, 19:39
door ginofs1
deze heb ik nodig om mijn sigaret en biertje vast te houden
Geplaatst: 11 jun 2011, 22:07
door Wessel de Boer
oke, ga ik dat eerst doen, moet eerst de bougie er uit voor dat je de kop er af kan halen? En ik moet de juiste sleutel nog hebben volgens mij is het negen, en die heb ik net niet, voor de cilinder schroeven dan. Ik kijk morgen weer verder. Moet ook nog een bougie sleutel hebben. Net nu ik helemaal blut ben

Geplaatst: 11 jun 2011, 22:49
door Arnoute
cilindermoeren zijn normaal 10
Geplaatst: 11 jun 2011, 23:31
door marco
Wessel de Boer schreef: moet eerst de bougie er uit voor dat je de kop er af kan halen?
Gewoon laten zitten.
Geplaatst: 12 jun 2011, 19:01
door Wessel de Boer
oke gewoon laten zitten en maat 10 ga nu proberen.
Geplaatst: 12 jun 2011, 19:27
door Wessel de Boer
nou ben net even heerliijk bezig geweest hoor. Uitlaat wartel met succes los gedraaid. Toen kwam ik bij de cilinder moeren aan dus ik pak maat 10 er bij en probeer te draaien heb totaal geen grip, blikt dat die hele sleutel stuk is, dus ik pak een mooie grote tang er bij en denk ha en nu grof geweld, en met de eerste twee moeren gin dat prima. Bij de derde ben ik er mee gestopt, hij wou niet los en heb een rib van mijn kopje afgebroken

. Toch maar even een sleutel tien halen. De kosten worden hoger, ik moet nu dus zowieso een nieuwe kop hebben

.
Geplaatst: 12 jun 2011, 20:23
door Laars
Het valt niet mee he

Geplaatst: 12 jun 2011, 20:31
door Tombo
Goed gereedschap is het halve werk. Moeren met een tang losdraaien is vragen om problemen