Pagina 2 van 5
					
				
				Geplaatst: 09 sep 2011, 17:03
				door marco
				Jeti schreef:clamdxp schreef:2de overmaat staan daar ook cijfers voor?
40.50
40 = standaard
40.25 = eerste
 
39,96mm is de originele maat van de cilinder.
Tombo schreef:Bij een echte RD zuiger zitten de zuigerveerslotjes op een andere plek heb ik mij laten vertellen.
Die gaan echt net langs de bovenste spoelpoorten is niet aan te raden.
 
			
					
				
				Geplaatst: 09 sep 2011, 17:14
				door ginofs1
				Is de cilinder gehoond.
Klopt de zuiger speling wel.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 sep 2011, 17:16
				door marco
				Heb je geen stootrand bovenin de cilinder?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 sep 2011, 19:56
				door clamdxp
				Ik ga hem morgen eraf halen dan kan ik meer vertellen.
ik ga in ieder geval kijken voor een originele zuiger.
hoop dat dat het probleem oplost.
iemand nog een leuke cilinder liggen plug and play  

 
			
					
				
				Geplaatst: 09 sep 2011, 22:02
				door pee67
				clamdxp schreef:Ik ga hem morgen eraf halen dan kan ik meer vertellen.
ik ga in ieder geval kijken voor een originele zuiger.
hoop dat dat het probleem oplost.
iemand nog een leuke cilinder liggen plug and play  

 
wat voor cilinder wil je hebben dan?
 
			
					
				
				Geplaatst: 09 sep 2011, 23:19
				door clamdxp
				pee67 schreef:clamdxp schreef:Ik ga hem morgen eraf halen dan kan ik meer vertellen.
ik ga in ieder geval kijken voor een originele zuiger.
hoop dat dat het probleem oplost.
iemand nog een leuke cilinder liggen plug and play  

 
wat voor cilinder wil je hebben dan?
 
maakt me niet zoveel uit vereiste is lekker koppel en 65 tot 70 km per uur laten lopen.
 
			
					
				
				Geplaatst: 10 sep 2011, 12:23
				door marco
				Die 3e8 is ook nog prima te gebruiken.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 sep 2011, 12:30
				door clamdxp
				marco schreef:Die 3e8 is ook nog prima te gebruiken.
ja daar ga ik wel vanuit.. zodra de vrouw thuis is ga ik hem er eens vanaf halen.
maar altijd prettig om iets reserve te hebben.
aangezien ik het pakketje nu niet zo vertrouw heb ik in ieder geval een cilinder en kan ik tuffen.
dan kan ik die 3e8 naar nix sturen voor een beetje kietel werk 

 
			
					
				
				Geplaatst: 12 sep 2011, 18:12
				door Ton
				Volgens mij komt een rd zuiger net iets hoger uit de cilinder en dus net tegen de kop tikken.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 sep 2011, 19:12
				door clamdxp
				heb het probleem ontdekt.
bovenste zuigerveer in 3 stukken.
het enige probleen het 3de stuk kan ik niet vinden.
lijkt niet in het blokje te zitten op het eerste oog
heb het blok er even onderuit gehaald.
dan maar weer even die 80 eronder en alles eens rustig nakijken
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 sep 2011, 19:30
				door jerrow
				ook niet in je uitlaat...  

 
			
					
				
				Geplaatst: 12 sep 2011, 20:12
				door clamdxp
				Daar lag wel een stuk in de rest heb ik ook daar niet kunnen vinden.
vanalles geprobeerd.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 sep 2011, 20:45
				door the_destroyers
				clamdxp schreef:Daar lag wel een stuk in de rest heb ik ook daar niet kunnen vinden.
vanalles geprobeerd.
Hb je carters eens uitgeblazen met de compresseur?
 
			
					
				
				Geplaatst: 12 sep 2011, 21:25
				door YamaSam
				zon dingen willen wel es tegen de krukaswangen kleven..
tenzij je alle stukjes vindt... ->opengooien!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 sep 2011, 21:29
				door marco
				Toch goed dat je niet verder bent gereden.
Die zuigerveer is denk blijven hangen bij 1 van de bovenste spoelpoorten.