Pagina 2 van 2

Geplaatst: 19 mar 2012, 23:51
door the_destroyers
Maarten heeft er ook zo 1.
Gaat wel goed vooruit.

Geplaatst: 20 mar 2012, 01:36
door Yamaha rd50m
is inderdaad een leuk brommertje,
als je zo'n italiaan wil, gewoon je ogen wat openhouden en kopen als je iets leuk tegenkomt.

Geplaatst: 23 mar 2012, 13:39
door Jens36
Italiaan wil ook nog wel!

Als je iets zoekt in de vorm van mijn Hercules weet ik wil een adresje :wink:

Geplaatst: 14 apr 2012, 21:28
door fs1_1j6
Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat :shock:
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon :lol: )

Geplaatst: 14 apr 2012, 23:49
door hans.m
-kickstart kwam niet altijd goed terug naar boven
-kickstart kwam een heel klein beetje tegen rempedaal bij het intrappen.
-een paar kleine gele vlekjes op de tank
-achterlicht maakte slecht contact
-binnenin dop van de bougie was iets stuk
Dan moet je niet zeggen als verkoper dat je brommer perfect is en dat er niets aan mankeert..
Maar voor de rest een prachtige brommmer 8) :shock:
Er zijn geen papieren bij, is wel van '68 of '69 maakt dit een probleem bij het verzekeren (hier in Belgiƫ)?

Geplaatst: 15 apr 2012, 00:07
door fs1_1j6
Heb al een mailtje gestuurd naar verzekering voor de zekerheid.
Zullen het snel weten :)

Geplaatst: 15 apr 2012, 01:09
door the_destroyers
fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat :shock:
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon :lol: )


Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
:P

Geplaatst: 15 apr 2012, 06:51
door eriks
the_destroyers schreef:
fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat :shock:
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon :lol: )


Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
:P


Heb hier 2 fantics 6 bakjes schakelen allebei heel soepel nog soepeler als een FS1 :D

Geplaatst: 15 apr 2012, 16:51
door the_destroyers
eriks schreef:
the_destroyers schreef:
fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat :shock:
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon :lol: )


Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
:P


Heb hier 2 fantics 6 bakjes schakelen allebei heel soepel nog soepeler als een FS1 :D


Daar heb ik nog niet mogen mee rijden.
Maar van kreidler, zundapp en italianen ben ik zeker dat ze minder soepel schakelen! ;)