Geplaatst: 19 mar 2012, 23:51
Maarten heeft er ook zo 1.
Gaat wel goed vooruit.
Gaat wel goed vooruit.
fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat![]()
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon)
the_destroyers schreef:fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat![]()
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon)
Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
eriks schreef:the_destroyers schreef:fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat![]()
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon)
Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
Heb hier 2 fantics 6 bakjes schakelen allebei heel soepel nog soepeler als een FS1