Pagina 2 van 5

Geplaatst: 14 mei 2012, 20:25
door ginofs1
nee waarschijnlijk niet.

Geplaatst: 14 mei 2012, 20:44
door mpro09
maar de rest van de zuiger zie je niets aan

Geplaatst: 14 mei 2012, 20:47
door Camiel
Bob schreef:ik tank altijd 95 Gino maar heb nu pas een gat in men zuiger de eerste in de geschiedenis van men yamaha´s :o


misschien omdat ik erop reed bob :lol: :lol: :D :oops:

Geplaatst: 14 mei 2012, 21:13
door ginofs1
mpro09 schreef:maar de rest van de zuiger zie je niets aan


Ja was te mooi om we te gooien dus heb ik hem maar dicht geplamuurd met aluminium plamuur.
En hij loopt al weer een 75km zonder problemen.
:lol:

Geplaatst: 14 mei 2012, 21:34
door mpro09
nee :lol: maar een "gedetoneerde" zuiger ziet er meestal slechter uit

Geplaatst: 14 mei 2012, 21:53
door Tombo
ginofs1 schreef:
mpro09 schreef:maar de rest van de zuiger zie je niets aan


Ja was te mooi om we te gooien dus heb ik hem maar dicht geplamuurd met aluminium plamuur.
En hij loopt al weer een 75km zonder problemen.
:lol:

Amateur!
Afbeelding

Geplaatst: 14 mei 2012, 21:53
door YamaSam
bedankt vr hiermee 'uit de kast ' te komen Gino

punt is ook dat je dit ook wel moet verdienen..

een doorsnee FS1 die wat opgepeperd wordt heeft doorgaans eerst last van zwarte flanken, de typische warm- en vastlopertoestanden..

in de oude verhalen tijdens de zoektocht naar snelheid met brommers kapten ze voor een race soms tot een derde aceton bij de benzine om het lomer te maken :crazy:

er stond in één van de boekjes een overzicht van verschillende mengelingen..

en dan wordt het dés te belangrijker dat ze je inhalen (vanwege de walmen dan :mrgreen:)

Geplaatst: 14 mei 2012, 22:02
door ginofs1
sorry vriend.
Ja je moet weten tot hoe ver je kan gaan.
En dat geeft spaanders.

Schol.
:bier:

Geplaatst: 14 mei 2012, 22:07
door YamaSam
hahhahhahhhwacht maar tot ik nog es bonen gegeten heb ;)

Geplaatst: 15 mei 2012, 10:32
door bajaboy
YamaSam schreef::shock: ik weet niet wat ik hier lees, maar zal wel aan mijn achterlijkheid liggen :shift:


hoezo sam? hier is 98 bijna niet verkrijgbaar dus vandaar dat de meesten 95 tanken .
zou het liefst 100 of meer tanken maar om daar 50 kilometer te rijden of meer.
zou wel willen weten of die octaan flesjes werken.

Geplaatst: 15 mei 2012, 10:49
door Tombo
Bij een normaal opgevoerde FS1 heeft het geen enkele zin. Euro 95 voldoet prima.

Geplaatst: 15 mei 2012, 10:49
door YamaSam
als het nietmeer te vinden is, moet je wel aan de loodvervanger

of je compressie verlagen en rustiger gaan rijden.

Geplaatst: 15 mei 2012, 11:04
door the_destroyers
YamaSam schreef:of je compressie verlagen en rustiger gaan rijden.


Dat zit er niet in bij Gino denk ik... :lol:

Geplaatst: 15 mei 2012, 11:33
door GoM!cky
Ik gebruik steeds Super98, en doe er Castrol Power RS in verhouding 1/40.

Heb ook eens 1 kruikje van 10l DENICOL S2 COMPETITION gebruikt (http://www.denicol.be/tweetakt.php) en die beviel me ook héél erg goed!

Die ruikt ook nog beter dan de Castrol :) 8) :D

In mijne Honda CR250 doe ik Denicol A1 op een verhouding van 1/45.

Geplaatst: 15 mei 2012, 11:39
door YamaSam
Tombo schreef:Bij een normaal opgevoerde FS1 heeft het geen enkele zin. Euro 95 voldoet prima.


zou kunnen kloppen, maar euh.. definieer 'normaal opgevoerde FS1'??