Pagina 2 van 16
Geplaatst: 18 mar 2007, 00:13
door jerrow
Een van de eerste keren die ik reed met m'n FS1 naar Mickey toe was ie 2 keer stilgevallen onderweg...
Wat bleek, ik reed constant met m'n choke op

Geplaatst: 18 mar 2007, 13:11
door 2RU-ori
M'n brommer weer eens in elkaar gezet met als laatste de uitlaat
(vind ik altijd het vervelendste gedeelte) en als hij helemaal klaar is,
onder de middenbok de borgclip voor het rempedaal vinden

Geplaatst: 18 mar 2007, 17:34
door edje
oja deze is wel heel erg
geen olie in je olieresevoir gooien van een autolube pomp

Geplaatst: 18 mar 2007, 18:50
door koste954

borgring van koppeling vergeten te monteren , 120 kilometer van huis kon ik geen kant meer op
dat was in mijn vorige FS1 periode ,1985,
destijds fs1 3e9
nu 3e9 dx
Geplaatst: 19 mar 2007, 17:44
door mpro09
were to start
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=413
dit natuurlijk
en honderden duizendenmiljoenen benzine kraantjes of gewoon sleutel vergeten in het contact te steken
en laatst een met een bougie het schroefdraad van een kop gemold, ik zat een uur te kloten om een bougie erin te krijgen maar hij WILDE ER NIET IN
edit: geen borgringen onde je ketting spanners zijn ook erg leuk
Geplaatst: 19 mar 2007, 21:21
door Handyman
Ik heb drie van die kopjes...
Geplaatst: 19 mar 2007, 21:57
door Aad
Pas dag ik opeens, hee m'n lichten doen het niet! ik wilde al bijna de voorlamp open draaien, zag ik dat het contactslot pas in de 2e stand i.p.v. 3e stand stond

Geplaatst: 19 mar 2007, 22:10
door Riemer
mijn vinger tot het bot open, en gekneusd + een lichte infectie
schoot uit met het loshalen van een moertje in het carter, moest erg veel kracht zetten en dat batste ineens los. precies op zo'n afgevreesde rand bij een lager, kon mijn scharnieren zien bewegen.
tis nu al weer bijna beter, allen ik kan/mag hem niet buigen nog. officieel.
Geplaatst: 19 mar 2007, 22:31
door Handyman
Auwauwauw !!! Heelt wel weer, maar is erg pijnlijk !
Die shit heb ik ook altijd. Denk ik : pas op ! je vingers ! Knal, bloed, etcetera.
Niet alleen met brommers trouwens. Stanleymessen, kaasschaaf, noem maar op.
Life sucks......

Geplaatst: 19 mar 2007, 22:53
door Jess
Nou nou, twee pagina's alweer...blijkbaar ben ik dus niet de enige met domme acties!
Geplaatst: 19 mar 2007, 22:57
door Waslijn
Ook zo'n heerlijke:
Als je net hebt gereden ofzo en hij is lekker warm.. je wil je carb er ff afschroeven en je pakt je brommer even vast om de schroef los te draaien want hij staat een beetje wankel, en waar pak je hem vast...

bij de uitlaatbocht.. auw 4 verbrande vingers

Geplaatst: 19 mar 2007, 23:36
door Jelle
jah doet me er aan denken
in de zomer is het goed weer
den je, doe ik men korte broe aan en ga wat rijden
stap je op gegeven moment af en wilt hem op zen standaard zetten
psssshhtt
je been tegen die hete uitlaat
beide bene hebben nu ter hoogte van enkels een lidteken
het vel viel er gewoon af te plukken

Geplaatst: 20 mar 2007, 00:19
door Dorfie
Hahaha, dit topic is echt zo leuk om te leze, ik ga telkens strijk!!
Had ik overlaatst met m'n RS. Ging m'n voorste band vervangen dus maak ik het wiel los, demonteer de boel maar krijg die stang die door je wiel loopt niet los. Heb er met de moker op ligge kloppe. Een halve bus kruipolie op gespoten en nog absoluut niet willen move...
Wat bleek, er zat nog een boutje in het linkerbeen die dat been samenperste als veiligheid zodat die stang er niet uit zou gaan moest de moer loskomen. Het duurde 45 min. vooralleer ik dat door had

Geplaatst: 19 mei 2007, 23:48
door nick_janssen3
haha okey wat dacht je van deze stap je af net gereden zie je een vlek op je uitlaat ging ik het met me blote hand schoonmaken haha 3 dragen rode vingers gehad, of starten in zijn 1 zetten rijden valt hij uit waarom? ik had de ketting er niet afgehaald of starten terwijl je contactslot nog op 1 staat, of je benzinekraantje open laten staan en later terugkomen plas met benzine onder je brommertje
Geplaatst: 20 mei 2007, 12:07
door Jess
Ach ja...of naar de FS1meeting rijden met 35 km/h om er ter plaatse achter te komen dat de vlotter in de carb op zijn kop zit....