woers schreef:Dan hebben we nog de mensen in het zuiden van Belgie die gaan tanken in Luxemburg. Blijkbaar nog veeeel goedkoper.
Of de nederlanders die daar willen gaan tanken en dan net voor de grens zonder benzine vallen
En dan die Zuiderbuur die ruim tien jaar geleden zonder benzine kwam te staan in een parkeergarage in Utrecht omdat ie de uitgang niet kon vinden en een hele middag rondjes bleef rijden totdat de tank leeg was .
Ik heb trouwens nooit begrepen waarom ie niet iemand gewoon even de weg vroeg (?).
woers schreef:Dan hebben we nog de mensen in het zuiden van Belgie die gaan tanken in Luxemburg. Blijkbaar nog veeeel goedkoper.
Of de nederlanders die daar willen gaan tanken en dan net voor de grens zonder benzine vallen
En dan die Zuiderbuur die ruim tien jaar geleden zonder benzine kwam te staan in een parkeergarage in Utrecht omdat ie de uitgang niet kon vinden en een hele middag rondjes bleef rijden totdat de tank leeg was . Ik heb trouwens nooit begrepen waarom ie niet iemand gewoon even de weg vroeg (?).
thibaultM schreef:bij de makro is het nog minder dan 1.50 euro
vandaag bij de makro geweest kost 1,65.4 euro
Makro in belgië? Ik heb vandaag euro 95 getankt (voor de golf), koste me 1.47 de liter!
Dat is wel iiieeeel goekoop
Onze makro doet alles voor een beetje meer klanten, incl goedkope benzine. Werkt wel hoor! Je krijgt ook nog es 10% van je getankte bedrag terug, als je binnen de 48uur er gaat winkelen
We hebben bij mij op het werk heel veel geknooi gehad met de 98 octaan benzine's, 2takt als 4takt motoren bleven pingelen met sommige benzine's.
De tankhouders zeiden omdat het te weinig verkocht werd gooiden ze er Ethenol doorheen om de tanks schoon te houden, hebben we flink veel last van gehad moet ik zeggen (veel gaten in zuigers, 4takt koppen die weg konden gooien, zelfs cilinders die helemaal uitgevreten waren erdoor), we tanken nu alleen 95, gooien er wat octaan booster erdoor heen of mengen met afgas.
Triforce schreef:We hebben bij mij op het werk heel veel geknooi gehad met de 98 octaan benzine's, 2takt als 4takt motoren bleven pingelen met sommige benzine's. De tankhouders zeiden omdat het te weinig verkocht werd gooiden ze er Ethenol doorheen om de tanks schoon te houden, hebben we flink veel last van gehad moet ik zeggen (veel gaten in zuigers, 4takt koppen die weg konden gooien, zelfs cilinders die helemaal uitgevreten waren erdoor), we tanken nu alleen 95, gooien er wat octaan booster erdoor heen of mengen met afgas.