jensje36 schreef:Arnoute schreef:jij hebt tenminste een stem
Das nog niet genoeg![]()
ja maar je hebt al een begin

mpro09 schreef:er word wel op een honda mt gestemd maar niet op bv de street van gino
rise and shine schreef:Aangezien dit een fs1forum kalender is zou ik het leuk vinden als die groeps foto's/ ritten foto's er in zouden komen! geeft een leuk sfeer beeld
mpro09 schreef:zelf zie ik toch liever een mooie foto met mooie achtergrond en een iets minder mooie fs1 dan een super restauratie in een fietsen schuur, om het toch een beetje "professioneel" te laten lijken.
en over die mt/kreidlor, je zet toch ook geen fiat tipo of een golf naast een ferrari
mpro09 schreef:zelf zie ik toch liever een mooie foto met mooie achtergrond en een iets minder mooie fs1 dan een super restauratie in een fietsen schuur, om het toch een beetje "professioneel" te laten lijken.
en over die mt/kreidlor, je zet toch ook geen fiat tipo of een golf naast een ferrari
ginofs1 schreef:mpro09 schreef:zelf zie ik toch liever een mooie foto met mooie achtergrond en een iets minder mooie fs1 dan een super restauratie in een fietsen schuur, om het toch een beetje "professioneel" te laten lijken.
punt
Tombo schreef:mpro09 schreef:zelf zie ik toch liever een mooie foto met mooie achtergrond en een iets minder mooie fs1 dan een super restauratie in een fietsen schuur, om het toch een beetje "professioneel" te laten lijken.
Idd
Ik heb op de meeting-foto gestemd, omdat dat gewoon een vette foto is