Wist je dat topic 10
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Twowheeler schreef:wist je dat je vrij gemakkelijk fietstassen aan de onderpoten kan hangen, en dat je daardoor een beter verdeeld gewicht hebt en het geen invloed op het inveren heeft
nee heb geen krantenwijk of foto's

maar het is vrij simpel te monteren lijkt me:
gewoon een alluminium plaatje maken en dat monteren op de plaats waar ook het spatbord vast zit.
een fiets tas kan je er vervolgens gewoon aanvast haken.
het loont denk ik sowieso om dat een beetje te proberen of uit te zoeken.
zo kan je bij zware belading alles veel beter verdelen en het is lekker makkelijk eraf te halen zodat je niet met alle bagage zooi rond hoeft te toeren

-
- 5000km gereden
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- Triforce
- 2500km gereden
Twowheeler schreef:wist je dat ik bij m'n laptop kan instellen of hij wel of niet de nvidian processor gebruikt
Klopt, is mogelijk sinds nvidia optimus erbij is gekomen, kan je switchen van IGP naar GPU of van GPU naar IGP zonder je windows opnieuw hoeft op te starten.
Energiebesparing

Kan het inprincipe zelf ook maar moet dan op windows vista draaien inplaats van windows 7 (MSI ondersteunt mijn laptop niet onder windows 7)
(GPU = Graphics Processor Unit en IGP = Integrated Graphics Processor)
-
- 7500km gereden
aha dus GPU is die nvidia?
idd er staat ook een optimus stickertje op m'n laptop.
maar moet ik hem voor ik een game ga starten dan niet op die GPU zetten?
er staat wel bij dat dat automatisch gaat bij programma's die daarom vragen, maar als ik die programma's handmatig ga instellen staan ze niet in het lijstje
er staat wel bij dat dat automatisch gaat bij programma's die daarom vragen, maar als ik die programma's handmatig ga instellen staan ze niet in het lijstje
- Triforce
- 2500km gereden
Twowheeler schreef:aha dus GPU is die nvidia?
Als je een spel wilt spelen is het idd handig als je hem op de GPU zet, en ja je hebt een Nvidia videokaart in je laptopt zitten.
Kan je niet ook dingen toevoegen aan het lijstje dan??
-
- 7500km gereden